عطرهایی برای زنان ورزشکار

دسته بندی : پیشنهاد عطر و ادکلن

زمان مطالعه ۱۰ دقیقه

عطرهایی برای زنان ورزشکار

دنیای عطر بسیار دنیای گسترده و بی‌پایانی است، هیچ نقطه‌ پایانی در انتهای مسیر رایحه‌های گرم، تلخ، ترش و... دیده نمی‌شود. اما طبع هر عطر باید در مکان و زمان مشخص خود استفاده شود، تا جذابیت شما را چندین برابر نشان دهد. مثلا همانطوری که شما در جلسه‌های کاری لباسهای رسمی، در مهمانی‌ها لباسهای مجلسی می‌پوشید و یا برای باشگاه لباس اسپرت به تن می‌کنید، عطر شما نیز باید متناسب با این محیط‌ها انتخاب شود. اسپورت در لغت به معنای "ورزش" شناخته می‌شود. عطرهای اسپورت اصولا دارای رایحه‌ تازه، خنک، با نتهای مرکبات، ادویه و چوب هستند. در ادامه به معرفی 10 عطر محبوب زنان ورزشکار می‌پردازیم.

​​​معرفی 10 عطر اسپورت برای زنان ورشکار

1) عطر ادکلن کلوین کلاین سی کی وان Calvin Klein CK One


.jpg
خرید عطرهای برند کلوین کلاین از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن سی کی وان CK One از برند محبوب کلوین کلاین، عطری با رایحه خنک و شیرین است که در سال 1994 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد و تا به امروز در میان خانم‌ها و آقایان شیک پوش بسیار پرطرفدار است. عطر سی کی وان با رایحه هایی هوس انگیز مناسب زوج هایی است که هردو می خواهند از یک محصول بسیار شگفت انگیز استفاده کنند.

با اولین اسپری کردن این عطر بر روی پوستتان متوجه رایحه تازه آناناس، پرتقال، ماندرین، نت های سبز، گیاه خوشبوی پاپایا، نارنج هل و لیمو خواهید شد در ادامه و در نتهای میانی ترکیب جوز هندی، گل بنفشه، ریشه زنبق زرد، گل یاسمن به شما تازگی و شادی را هدیه خواهد داد. در آخر نیز چوب صندل، عنبر، مشک، چوب سدر عطر را شایسته زوج های جذاب و شیک پوش می سازد. عطر سی کی وان برای مصرف روزانه مناسب است.

2) عطر ادکلن بولگاری مون جاسمین نویر BVLGARI Mon Jasmin Noir


.jpg
خرید عطرهای برند بولگاری از سایت جزیره عطر


عطر بولگاری مون جاسمین نویر BVLGARI Mon Jasmin Noir عطری با رایحه‌ای شیرین و معتدل است که در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. رایحه‌های عطر مون جاسمین نویر از برند بولگاری بسیار سنگین و شیک است.

زمانی که عطر را بر روی پوست و نبضتان اسپری می‌کنید رایحه ابتدایی که بوی بهار را در خود پنهان کرده است نمایان می‌شوند که شامل گل زنبق دره و میوه بالانگ است. در ادامه رایحه گل یاسمن سفید، نوقا سبزی بی‌نظیری را به عطر بولگاری مون جاسمین نویر می‌بخشد. در انتها نیز رایحه مشک، نعناع هندی و چوب سدر عطر را تکمیل می‌سازد و آرامشی ابدی را در وجود شما زنده نگه می‌دارد.

3) عطر ادکلن دی‌اند جی لایت بلو DOLCE And GABBANA Light Blue


.jpg
خرید عطرهای برند دی‌اند جی از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن دولچه اند گابانا لایت بلو Dolce And Gabbana Light Blue با رایحه‌ای خنک در سال 2001 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. رایحه‌های بی‌نظیر عطر لایت بلو شما را به یاد درختان و میوه‌های شمالی خواهد انداخت.

نتهای اولیه عطر دی اند جی بلو لایت با لیمو ترش، سیب، سدر، گل استکانی شروع می‌شود تا خنکی بی حدی را در روزهای گرم و تابستانی به شما ببخشد. در ادامه و در نتهای میانی رایحه گل رز و یاس،چوب خیزران و برای شما تازگی را هدیه می‌آورد. در آخر نیز رایحه مشک، کهربا و چوب صندل سفید عطر دولچه اند گابانا لایت بلو را برای زنی جذاب تکمیل خواهد ساخت.

4) عطر ادکلن جسوز دل پوزو هالووین بلو دراپ Jesus del POZO Halloween Blue Drop


.jpg
خرید عطرهای برند هالووین از سایت جزیره عطر


عطر جسوز دل پوزو هالووین بلو دراپ Jesus del POZO Halloween Blue Drop عطری با رایحه خنک و شیرین است که در سال 2012 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. جالب است بدانید عطر دل پوزو هالووین بلو دراپ توسط حمید مرآتی کاشانی (عطرساز مشهور ایرانی) ساخته شده است.

رایحه‌های عطر هالووین بلو دراپ با برگ نت مرکبات، اسطوخودوس و سیب آغاز می‌شود. این ترکیب جذاب باعث خنکی و آرامش وجودی در شما خواهد شد. در نتهای میانی عطر رایحه گل بنفشه و یاسمن سفید که در قلب آن ساخته شده، برای شما اعتماد به نفس را به ارمغان خواهد آورد. در آخر نیز رایحه چوب دارچین، کهربا، مشک و نتهای ادویه‌ای عطر را تند و دلچسب‌ار کرده، و به ماندگاری بالای آن کمک خواهد کرد.

​​5) عطر ادکلن ولنتینو دونا رزا ورد Valentino Donna Rosa VERDE


.jpg
خرید عطرهای برند ولنتینو از سایت جزیره عطر


عطر ولنتینو دونا رزا ورد Valentino Donna Rosa VERDE عطری با رایحه خنک و ملایم است که در سال 2018 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. عطری برای زنان پرقدرت امروزی. زمانی که عطر را بر روی پوستتان اسپری می‌کنید رایحه آرامش بخش ترنج، برگ درخت نارنج و زنجبیل فضای اطراف شما را پر خواهد کرد. در ادامه نتهای گل رز، گل منگولیا و شکوفه اسمانتوس رایحه‌ای لوکس و گلدار همراه با انرژی مثبت را به شما هدیه می‌کند. در آخر نیز رایحه گیاه ماته، مسک پنیرکی و نتهای چوبی عطر را برای زنی بی‌پروا و شاداب تکمیل می‌سازد.

​​6) عطر ادکلن د مارلی سدلی De MARLY Sedley


.jpg
خرید عطرهای برند مارلی از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن د مارلی سدلی De MARLY Sedley عطری با رایحه‌ای عامه پسند، ترش و خنک است که در سال 2019 به بازار آمد. عطری با ترکیبی جادویی از تلفیق مدرنیته و کلاسیک. رایحه‌های عطر د مارلی سدلی با لیمو ترش، ترنج، گریپ فروت و نارنگی ماندرین آغاز می‌شود که برای شما حسی سرشار از صمیمیت و دوستی را به ارمغان دارد. سپس در نتهای میانی رایحه رزماری، اسطوخودوس، گل شمعدانی و صمغ کندر ترکیبی بسیار جذاب را درکنارهم می‌سازند. در آخرین لحظات نتهای پایانی پدیدار می‌شوند و ترکیبی تند از آمبروکسان، پشم کشمیر، خس خس، چوب سدر و نعناع هندی ترکیبی تند را می‌سازند تا جسارت را در شما زنده کنند.

7) عطر ادکلن دیور میدنایت پویزن Dior Midnight Poison
.jpg
خرید عطرهای برند دیور از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن دیور میدنایت پویزن Dior Midnight Poison عطری با رایحه ملایم و شیرین است که در سال 2007 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. عطری که با عنوان سیندرلای ظالم شناخته‌ میشود. رایحه‌های عطر میدنایت پویزن بر پایه گل رزی بسیار تیره و مرموز به نام رز پلید قرار گرفته شده است. در نتهای ابتدایی عطر رایحه ترنج و پرتقال ماندرین وجود دارد که ایجاد رایحه‌ای مرموز بر پایه رز پلید می سازند. در ادامه نت گل محمدی به عطر میدنایت پویزن اضافه می‌شود. در آخر نیز رایحه کهربا، وانیل، درخت پچولی عطر میدنایت پویزن را برای زنی مرموز تکمیل می‌سازد.

​​8) عطر ادکلن اسنتریک مولکول مولکول 02  ESCENTRIC Molecules Molecule


.jpg


عطر ادکلن اسنتریک مولکول مولکول 02 ESCENTRIC Molecules Molecule عطری با رایحه تند است که در سال 2008 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. عطر اسنتریک مولکول در دسته عطرهای یونیسکس قرار می‌گیرد و برای زوج‌های ورزشکار بسیار مناسب است. رایحه‌های عطر با محوریت امبروکسان ساخته شده است که نت کلیدی کهربا است. بدین ترتیب پایداری فوق‌العاده‌‍ای دارد و در تمام طول روز بافت لذت بخش خود را حفظ می‌نماید.

9) عطر ادکلن آمواج پرتریل زنانه AMOUAGE PORTRAYAL Women


.jpg
خرید عطرهای برند آمواج از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن آمواج پرتریل زنانه AMOUAGE PORTRAYAL Women  عطری با رایحه‌ای خنک و شیرین که در سال 2019 به بازار عطر ارائه شد. عطری زنانه و لاکچری که با روحیات زن امروزی، ورزشکار و مستقل سازگاری دارد.

زمانی که عطر آمواج پرتریل را بر روی پوست و نبضتان اسپری می‌کنید رایحه گل یاسمن سفید، که رایحه‌ای بسیار گران قیمت و اشرافی است برای شما امضایی پر رنگ در مکان به جای می‌گذارد. در ادامه رایحه با طراوت وانیل و گیاه تنباکوی تازه به مشام شما خواهد رسید که نشانگر استقامت در روحیه شما خوهد بود. در آخر نیز رایحه خاص صمغ دلچسبی گرمی را به عطر می‎‌بخشد و روح شما را به جهتی مثبت تقویت ‌می‌نماید.

10) عطر ادکلن روبرتو کاوالی پارادیسو آزارو Roberto Cavalli Paradiso Azzurro


.jpg
خرید عطرهای برند روبرتو کاوالی از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن روبرتو کاوالی پارادیسو آزارو Roberto Cavalli Paradiso Azzurro عطری با رایحه خنک، ادویه‌ای و گلدار است که در سال 2016 به بازار عطر ارائه شد. عطری که حال و هوایی مردانه با ظرافت‌هایی زنانه دارد. زمانی که عطر پارادیسو آزارو را بر روی پوست و نبضتان اسپری می‌کنید رایحه خنک و کمی تند از ترنج و نارنگی در کنار اسطوخودوس به مشام شما می‌رسد، که احساس توانمندی را در شما زنده می‌کند. در ادامه رایحه نتهای آب، یاسمن سفید، گل مریم و رز، سیب و هلو در کنار هم ترکیبی پیچیده و نافذ را خلق می‌نمایند. در نهایت نیز رایحه درخت سرو، عنبر، نت چوبی، چوب صندل و وانیل عرض اندام می‌کنند تا طرافت و زیبایی زن امروزی را به رخ بکشند.


طراوت و شادابی رایحه‌های عطر برای ورزشکاران زن، در آنها حس پیچیدگی و توانمدی در برنده شدن را به اوج خود می‌رساند. طبح اکثر این عطرها خنک هسا و علاوه بر استفاده آن در باشگاه، می‌توانید برای مصرف روزانه در فصلهای گرم نیز از آنها استفاده بنمایید.

دوستدار شما، جزیره عطر

دیگر مقالات پیشنهادی