بهترین عطرها برای افراد سیگاری

دسته بندی : پیشنهاد عطر و ادکلن

زمان مطالعه ۱۰ دقیقه

معرفی 10 عطر برتر برای افراد سیگاری

انتخاب عطر یکی از دغدغه‌های حائز اهمیت در کسانی است که بسیار سیگار می کشند. این مسئله می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، بعضی افراد عطری را انتخاب می کنند که بوی سیگار را پنهان کند، و بعضی دیگر دوس دارند ترکیب تلخ بوی سیگار و یک عطر جذاب را از خود در محیطی به جای بگذارند. در هر صورت باید به این نکته توجه داشته باشید که بوی سیگار برای اکثرا محیط‌ها و موقعیت‌های مهم یا رسمی مناسب نیست. همچنین انتخاب بعضی عطرها با ترکیب بوی سیگار می تواند رایحه ناخوشایندی را ایجاد نماید.

به همین دلیل بهتر است افراد سیگاری از عطرهایی استفاده کنند که پخش بوی بالا و ماندگاری زیادی داشته باشند، زیرا بوی سیگار به دلیل ترکیباتی که در آن استفاده می شود به طور بسیار قوی بر روی لباس و بدن شما باقی می ماند. همچنین رایحه‌ای که با بوی سیگار ترکیب می شود، می تواند رایحه‌ای جذاب بسازد. رایحه‌هایی مثل: رایحه‌های دودی، تنباکویی، چرم، تلخ و چوبی و... می توانند گزینه‌های مناسبی باشند.

در ادامه به معرفی 10 عطر برای افراد سیگاری می پردازیم تا راهنمایی برای شما عزیزان باشد.

معرفی 10 عطر برتر برای افراد سیگاری




1) عطر ادکلن بلک افغان ناسوماتو NASOMATTO Black AFGANO


.jpg
خرید عطر بلک افغان در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


نکته‌ای که عطر بلک افغان ناسوماتو NASOMATTO Black AFGANO را به شدت معروف و محبوب کرده است وجود رایحه حشیش در ترکیبات آن است. هرچند که چیزی از این نکته برروی جعبه و ترکیبات آن هیچگاه نوشته نشده است ولی الساندرو Alessandro GUAITIERI سازنده عطر بلک افغان در مصاحبه‌ای گفته است که زمانی در کافه‌ای واقع در آمستردام، بوی حشیش به مشامش رسیده است و به او حس شادابی و سرزندگی عجیبی را انتقال داده است. سپس وی تصمیم میگیرد در ساخت عطری از این ماده استفاده کند.

عطر بلک افغان کاملا بوی حشیش نمی دهد و گفته می شود در ترکیبات آن از گیاه شاهدانه نیز استفاده شده است. در برخی از مقالات به رایحه قهوه، تنباکو، رزین، وانیل، گیاهان دارویی و بوی چوبی در ترکیبات عطر بلک افغان بی نظیر نیز اشاره شده است. این ترکیبات جذاب می تواند بوی سیگار را پنهان کند و رایحه‌ای جذاب را از شما در محیط به جای بگذارد.


​​2) عطر ادکلن دیور ساواج SAUVAGE Dior


.jpg
خرید عطر دیور ساواج در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن دیور ساواج SAUVAGE Dior با توجه به رایحه تلخ و نسبتا خنکی که دارد، و با پراکندگی و ماندگاری چشم گیرش، بسیار برای مصرف روزانه و رفت وآمد های زیاد مناسب است. و درواقع بین گروه عطرهای چهارفصل قرار می گیرد. رایحه آغازین این عطر ترنج است که بعد از مدتی با بوی جوز، فلفل سیچوان و اسطوخودوس ترکیب می شود، تا رایحه ای بسیار جذاب و تازه ای را به شما ببخشد. در آخر نیز رایحه های وانیل و آمبروکسان این ترکیبات را برای مردی جسور تکمیل میسازد. ترکیبات خنک و تازگی عطر دیور ساواج، باعث ایجاد رایحه بهتری از بوی سیگار می شود.


​​3) عطر ادکلن پاکو رابان وان میلیون Paco RABANNE One Million


.jpg
خرید عطر وان میلیون در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر  ادکلن پاکو رابان  وان میلیون Paco RABANNE One Million با رایحه‌های استثنایی، نشان دهنده یک مرد کامل است. در نت‌های آغازین عطر وان میلیون شما رایحه گریپ فروت، نعناع، پرتقال خونی را استشمام خواهید کرد که برای شما انرژی مثبت خالص را هدیه می آورد. در نت‌های میانی، ترکیبی از گل رز، دارچین، ادویه جایگزین نت‌های اولیه خواهد شد. بعد از مدتی طولانی رایحه چرم، چوب های جنگلی، گیاه پاتچولی، عنبر تلخی، گرمای بی نظیرو استثنایی را به شما هدیه می دهد. عطر وان میلیون همانند ظاهرش سلیقه آقایانی است که می خواهند در عین مرموز بودن، لوکس و شیک به نظر برسند.


​​4) عطر ادکلن گود گرل گلیتر کالکتور کارولینا هررا Carolina HERRERA Good Girl Glitter Collector


.jpg
خرید عطر گود گرل گلیتر کالکتور در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر  ادکلن گود گرل گلیتر کالکتور از برند کارولینا Carolina HERRERA Good Girl Glitter Collector هررا رایحه‌ای گرم و شیرین دارد و برای خانم‌هایی که نمی خواهند بوی سیگار از آنها به جای بماند بسیار مناسب است. رایحه‌های عطر گود گرل گلیتر کالکتور با قهوه و بادام شروع می شود و حسی گرم را به شما انتقال می دهد. در ادامه نتهای ریشه بنفشه، یاسمین و گل مریم شیرینی را به گرمای جذاب عطر گود گرل گلیتر کالکتور اضافه می کنند و حس نیمه شادابی ار رایحه‌های گلی به جای می گذارد. در آخر نیز رایحه وانیل، چوب صندل، کاکائو و تونکا، عطر گود گرل گلیتر کالکتور را برای زنی جذاب تکمیل می سازد.


5) عطر ادکلن کرید اونتوس Creed AVENTUS


.jpg
خرید عطر کرید اونتوس در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر  ادکلن کرید اونتوس Creed AVENTUS جادویی دارد که می تواند همگان را به سوی خود بکشد و با توجه به رایحه خنکی آن، بسیار مناسب شروع روز است، تا شادابی و انرژی های مثبت را به شما منتقل کند. طراحی عطر ادکلن کرید اونتوس که در لفظ به معنای موفقیت است، به طوری بوده است که ابهت آن را به ناپلئون بناپارت نسبت می دهند.

در نت های آغازین عطر کرید اونتوس شما می توانید تازگی بوی ترنج، آناناس، انگور سیاه و سیب را استشمام کنید. این رایحه‌های میوه‌ای و تازه به راحتی می توانند بوی سیگار را در شما پنهان سازند و بویی جذاب‌تر به جای گذارند. در ادامه و نت های میانی رایحه گل رز، یاس، چوب درخت قان و نعناع هندی، به شما اعتماد به نفس مرد کاریزماتیک را هدیه می کند. در آخر و درنتهای پایانی ترکیب وانیل، خزه درخت بلوط، عنبر ومشک تلخی جذاب و بی‌نظیری را برای مردی اصیل ایجاد می سازد.


​​6) عطر ادکلن لالیک انکر نویر  مشکی Lalique ENCRE Noire


.jpg
خرید عطر لالیک انکر نویر مشکی در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


  عطر ادکلن لالیک انکر نویر Lalique ENCRE Noire با رایحه ای گرم و تلخ که همیشه برای طرفدارانش جاویدان بوده و به خصوص مردان ایرانی علاقه زیادی به عطر بلک نویر دارند. عطر بلک نویر را بوی مرموز، عجیب و غیرعادی اش برای مردان جوان و خوش پوش محبوب کرده است.

رایحه چوب سرو عطر لالیک انکر نویر شما را به حالت خلسه‌ای خواهد برد. در نتهای میانی عطر لالیک بلک نویر هارمونی ایجاد شده با ترکیبات علف وتیور (خس خس)، تعادل و هماهنگی ذهنی، اعتماد به نفس را در شما افزایش خواهد داد. در آخر نیز رایحه مشک و چوب ترمه در عطر لالیک بلک نویر، رایحه‌ای شبیه به چوب سوخته باقی می گذارد. این ترکیبات باعث شده عطر لالیک بلک نویر در میان ده عطر پرفروش جهان قرار بگیرد.


7) عطر ادکلن تام فورد وایت پچولی Tom Ford White Patchouli


.jpg
خرید عطرهای برند تام فورد در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن تام فورد وایت پچولی Tom Ford White Patchouli با رایحه‌ای گرم و تلخ جزو محبوب‌ترین عطرهای زنانه است که تا به امروز فروش بسیار بالایی داشته است. روایح عطر تام فورد وایت پچولی خنک و شیرین است که در دسته گل‌های مدیترانه‌ای قرار گرفته می شود. در نتهای اولیه عطر تام فور وایت پچولی رایحه ترنج، گل صدتومانی، گل‌های سفید و گشنیز گیرایی و رمانتیک بودن عمیقی را به عطر می بخشد. در نتهای میانی رایحه گل رز، گل یاس و گل ختی نشان دهنده حرکت رو به بالا و موفقیت آمیز عطر تام فورد وایت پچولی است. در آخر نیز روایح چوبی، روایح دودی و نعناع هندی با تازگی گلها هارمونی بسیار جذابی را تشکیل می دهند تا عطر را برای زنی اغواگر تکمیل سازد.


​​8) عطر ادکلن پولو بلو رالف لورن Ralph Lauren Polo Blue


.jpg
خرید عطر پولو بلو در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن رالف لورن پولو بلو Ralph Lauren Polo Blue عطری با رایحه خنک برای مردی کلاسیک. این محصول بسیار پرطرفدار برای شما تداعی کننده رهایی از آسمان بزرگ آبی و نفس کشیدن در هوای تازه است. با اولین اسپری عطر رالف لورن پولو بلو شما می توانید رایحه تازه خیار، پرتقال ماندرین و خربزه را استشمام کنید. این رایحه‌ها برای شما تازگی و طراوت را به ارمغان خواهد آورد. در ادامه پس از گذشتن زمان کوتانی نتهای میانی گل شمعدانی، مریم گلی، ریحان جایگزین نتهای اولیه خواهند شد. در آخر نیز رایحه‌های جیر، نتهای چوبی و مشک عطر رالف لورن پولو بلو را برای مرد لوکس و کلاسیک تکمیل خواهد ساخت.


​​9) عطرادکلن کاپیتان بلک Capitan Black


.jpg
خرید عطر کاپیتان بلک از سایت جزیره عطر


قطعا تا به امروز نام عطر کاپتان بلک را شنیده‌اید، عطری که بسیار خاطره انگیز و نوستالژیک است. روایح عطر کاپیتان بلک با رایحه توتون شروع می شود و بویی نوازشگر را به مشام شما می رساند در ادامه رایحه توتون با گیاهان معطر جنگلی ترکیب می شوند و حال و هوایی کویری را به شما منتقل می کند. عطر کاپیتان بلک با رایحه‌ای گرم و تند، برای استفاده در هر موقعیت و فصلی طراحی شده است. عطر کاپیتان بلک ماندگاری بسیار بالایی دارد و در میان عطرهای هم رده‌اش بین پرفروش‌ترین های تاریخ قرار دارد.


10) عطر ادکلن عود وود تام فورد Tom Ford Oud Wood


.jpg
خرید عطرهای برند تام فورد از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن عود وود تام فورد Tom Ford Oud Wood عطری با رایحه گرم و تند است که در دسته عطرهای یونیسکس قرار دارد. روایح عطر عود وود، با وانیل، دانه تونکا، روایح چوبی و دارچین آغاز می شود که ترکیبی نیمه شیرین را به عطر عود وود تام فور می بخشد. در ادامه چوب صندل سفید، خس خس، فلفل سیچوان، کهربا و عود، تلخی چوبها را کنترل می کنند و با گذشت زمان شیرینی و گرمای بیشتری را ایجاد می نمایند. رایحه‌های چوبی عود وود حس شکیل و با کیفیتی از عطر را به نمایش می گذارند.


شما عزیزان می توانید عطرهای مورد نظر خود را در مدلهای اورجینال، شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر تهیه فرمایید و شادی را به عزیزان خود هدیه کنید.

دیگر مقالات پیشنهادی