عطرهای یونیسکس unisex perfumes

دسته بندی : پیشنهاد عطر و ادکلن

زمان مطالعه ۸ دقیقه

عطرهای یونیسکس

​عطرهای یونیسکس به عطرهایی گفته می شوند که بدون جنسیت هستند، یعنی در آقایان و خانم ها به طور مشترک مورد استفاده قرار میگیرند تا حدود قرن نوزدهم، عطرها فقط به خانواده های اشرافی و سلطنتی تعلق داشتند و فارغ از هرگونه جنسیتی مصرف میشدند. صرفا خوشبو بودن رایحه مد نظر بود اما بعدها همه چیز تغییر کرد و علاقه اکثر خانم ها به عطرهای شیرین و آقایان به رایحه های تلخ تر رفت.

در حال حاضر در صنعت عطرسازی، عطرهای زنانه بیشتر متمایل به شیرینی و گروهای بویایی گلی یا شرقی طراحی می شوند در حالی که عطرهای مردانه با روایج قوی آروماتیکی، چوبی، خاکی، مشک و چرمی هستند.

ویژگی عطرهای یونیسکس

عطرهای یونیسکس معمولا دارای رایحه های اسپرت هستند و برای استفاده در مراسم ها و جلسات بسیار مهم مورد استفاده قرار میگیرند. هزینه مصرفی شما در خرید عطر را نیز پایین‌تر میاورد. به طوری که با انتخاب یک عطر، خود و شریک زندگیتان می توانید یک عطر بدون جنسیت و خوشبخو بخرید که با سلیقه هر دو نفر شما همخوانی داشته باشد.

معرفی هشت عطر یونیسکس

1) عطر ادکلن بلک افغان Black AFGANO​

.jpg
خرید عطر بلک افغان اورجینال شرکتی و کوچک از فروشگاه جزیره عطر


عطر ادکلن بلک افغان Black AFGANO یکی از بهترین انتخاب ها در عطرهای یونیسکس است که در کشور ما طرفداران بسیاری نیز دارد. این عطر با رایحه ای بسیار گرم و تلخی جذاب گزینه مناسبی برای مهمانی ها و روزهای سرد است. رایحه های این عطر با شاهدانه و نت های سبز شروع می شود. این رایحه شمارا به خلسه ای روحانی و عمیق خواهد برد. بعد از آن در نت های میانی رایحه صمغ نت های چوبی قهوه و تنباکو جایگزین نت های اولیه خواهد شد. این ترکیب اسموکی برای شما آرامش و تمرکزی بی نظیر ایجاد خواهد کرد. در آخر نیز بوی چوب عود و بخور را استشمام می کنید که باعث ایجاد حس امنیت درونی در شما خواهد شد.​​


.jpg
خرید عطر توباکو وانیل در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


2) عطر ادکلن تام فورد توباکو وانیل Tom Ford Tobacco VANILLE

 عطر ادکلن تام فورد توباکو وانیلTom ford tobacco VANILLE این عطر در سال 2007 وارد بازار عطر و ادکلن شد. عطری با رایحه ای گرم و شیرین. همانگونه که از اسم این عطر پیداست با رایحه غالب تنباکو و وانیل در آن، این عطر در دسته رایحه های تند شرقی قرار گرفته است. نت های اولیه این عطر تنباکو و مجموعه ای از ادویات تند است. در نتهای میانی رایحه شکوفه تنباکو، وانیل، کاکائو به این عطر شیرینی بی نظیری را می بخشد و در نهایت با رایحه صمغ گیاهی و خشکبار ماندگار این عطر تکمیل می شود.این عطر یکی از بهترین گزینه ها برای مراسم های شبانه در فصول سرد است.



.jpg
خرید عطر سی کی وان در مدل شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


3) عطر ادکلن سی کی وان CK One 

​عطر ادکلن سی کی وان عطری شیرین و خنک که در سال 1994 وارد بازار عطر و ادکلن شد و تا به امروز همچنان جزو پرفروش ترین عطرهای مردانه و زنانه است. این عطر با رایحه هایی هوس انگیز مناسب زوج هایی است که هردو می خواهند از یک محصول بسیار شگفت انگیز استفاده کنند. با اولین اسپری کردن این عطر بر روی پوستتان متوجه رایحه تازه آناناس، پرتقال، ماندرین، نت های سبز، گیاه خوشبوی پاپایا، نارنج هل و لیمو خواهید شد در ادامه و در نتهای میانی ترکیب جوز هندی، گل بنفشه، ریشه زنبق زرد، گل یاسمن به شما تازگی و شادی را هدیه خواهد داد. در آخر نیز چوب صندل، عنبر، مشک، چوب سدر عطر را شایسته زوج های جذاب و شیک پوش می سازد. این عطر برای مصرف روزانه بسیار مناسب است.


.jpg
خرید عطر تام فورد بلک اورکید در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر 


4) عطر ادکلن تام فورد بلک ارکید Black Orchid tom ford 

این عطر با رایحه ای گرم و شیرین در سال 2006 وارد بازار شد.با اینکه این عطر زنانه معرفی شده است ولی در آقایان نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. رایحه های بی نظیر و شرقی همراه با پراکندگی فوق العاده، آن را بسیار منحصر به فرد و خاص جلوه میدهد. در نت های آغازین این عطر شما میتوانید رایحه لیمو ترش، ترنج،  انگور سیاه فرنگی، گل یلانگ و یاس را استشمام کنید تا از تازگی این ترکیب جادویی لذت ببرید. بعد از آن در نت های میانی رایحه ادویه های معطر، میوه جات، ارکیده، لاله مردابی و یاس جایگزین نتهای اولیه می شود تا درخشندگی را برای شما چندین برابر کند. در نتهای پایانی عطر رایحه وانیل، شکلات، روایح دودی، چوب صندل سفید، خس خس، کهربا و نعناع هندی گرما را در روزهای سرد به شما خواهد بخشید.


.jpg
خرید عطر لالیک مشکی در مدلهای اورجینال، شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر 



5) عطر ادکلن لالیک مشکی انکر نویر Lalique ENCRE noir

عطر ادکلن لالیک مشکی انکر نویر Lalique ENCRE noir با رایحه ای گرم و تلخ در سال 2006 وارد بازار عطر و ادکلن شد. یکی از عطرهایی که در ایران بسیار پرطرفدار است و برای فصول گزینه مناسبی است. این عطر برای جوانانی ساخته شده است که به سمت اهداف خود قدم های استوار برمیدارند و به دنبال پیروزی هستند. در نتهای آغازین این عطر رایحه چوب سرو شمارا به خلسه ای عمیق فرو خواهد برد. بعد از آن رایحه گیاه خس خس و علف تیور هارمونی و حس خاصی را در شما ایجاد خواهد کرد. در آخر ترکیب گرم رایحه های چوب کشمیر و مشک این عطر را تکمیل می کند. این ترکیبات بویی مثل چوب سوخته از خود به جای می گذارند و زمانی که از محیط خارج شوید عطر شما همچنان باقی خواهد ماند.


.jpg
خرید عطرهای برند کرید در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر 


6) عطر ادکلن کرید آبردین لاوندر creed Aberdeen LAVANDER

عطر ادکلن کرید آبردین لاوندر  creed Aberdeen LAVANDER ساخته برند سلطنتی و تخصصی کرید است که در 2014 با رایحه ای شرقی، تلخ و خنک وارد بازار عطر و ادکلن شد. عطری با رایحه های معطر تند و تازه، گیاهی و چوبی که برای تمام فصول سال مناسب است. در نتهای اولیه این عطر رایحه لیمو ترش، ترنج، رزماری، گیاه درمنه برای شما تازگی و زیبایی را به ارمغان می آورد. بعد از گذشتن مدتی رایحه اسطوخودوس و گل سوسن جایگزین نتهای اولیه خواهد شد. در آخر بوی خس خس، چرم و نعناع هندی عطر را تکمیل کرده و رایحه آن را پایدار و ماندگار می سازد.


.jpg
خرید عطر تام فورد نرولی در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


7) عطر ادکلن نرولی پورتوفینو تام فورد Tom ford neroli PORTOFINO

عطر ادکلن نرولی پورتوفینو تام فورد Tom ford neroli PORTOFINOعطری با رایحه خنک و تند که در سال 2011 به بازار عطر آمد. و با عنوان عطری زنانه، مردانه معرفی شد. رایحه های ابتدایی این عطر با نارنج، لیمو ترش، ترنج، اسطوخودوس، رزماری آغاز میشود و شما را سرشار از انرژی های مثبت می کند. در نتهای میانی بهارنارنج، شکوفه پرتقال و یاس باهم ترکیب میشوند و حالتی مرکباتی و گلدار به عطر می بخشند. در آخر نیز رایحه گل درختی و کهربا عطر را برای زوجی لوکس تکمیل می سازد. این عطر در عین سادگی و کلاسیک بودن گزینه مناسبی برای جلسات مهم در روزهای گرم سال است.


.jpg
خرید عطرهای برند تام فورد از سایت جزیره عطر 


8) عطر ادکلن ناسوماتو بلاماج NASOMATTO BLAMAGE

عطر ادکلن ناسوماتو بلاماج NASOMATTO BLAMAGE عطری با رایحه تند که در سال 2014 وارد بازار شد. عطری زنانه و مردانه بسیار جذاب که برای فصلهای سرد بسیار مناسب است. رایحه های این عطر ترکیبی جادویی در عین ساده بودن است. هارمونی جذاب چوب سفید چرم توس و مشک به این عطر تلخی بسیار ملایم و دلچسبی بخشیده است.


شما عزیزان و همراهان، می توانید این عطرها و هزاران عطر دیگر را در مدلهای اورجینال، شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر خریداری فرمایید و شادی را عزیزان خود هدیه کنید.

دیگر مقالات پیشنهادی