چگونه عطری مناسب محیط انتخاب کنیم؟ زنانه

دسته بندی : پیشنهاد عطر و ادکلن

زمان مطالعه ۸ دقیقه

چگونه عطری مناسب محیط انتخاب کنیم؟  زنانه

همانطور که برای مراسم‌هاو محیط‌های مختلف، استایل های متفاوتی داریم، باید به رایحه‌ای که همراه آن وارد محیط می‌شویم یا آن را بعد از خود به جای می‌گذاریم، دقت کنیم. همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که بسته به فصل، محیط و استایل شخصی خودتان، عطری مناسب را در بگیرید. زیرا گاهی بوی تن شما می‌تواند نشانی از شخصیت برای به یاد آوردن شما باشد.

در ادامه برای شما چندین عطر بسیار محبوب و بسته به محیط‌های مختلف را جمع آوری کردیم تا راهنمایی برای شما خانم‌هایی باشد که می‌خواهید در هرمکانی به طور شایسته‌ای بدرخشید.

1- عطر و ادکلن برای محیط ها رسمی زنانه

همانطور که استایل شما در محیط های اداری یا کاری باید کلاسیک، فورمال، ساده و شیک باشد، عطر شما نیز باید بیانگر توانگری و قدرت شما باشد و اعتماد به نفس را به شما منتقل کند، تا شایسته‌تر از همیشه بدرخشید.

عطر و ادکلن برای محیط ها رسمی زنانه.jpg


عطر ادکلن کوکوچنل نویر COCO Chanel noir

یکی از عطرهایی است که به علت ماندگاری بالا و رایحه‌ای بسیار فریبنده، همراه با لطافت ناب زنانه، بهترین گزینه برای استایل های رسمی است.  عطر ادکلن کوکوچنل نویر همراه با رایحه ای گرم و تلخ ناشی از تونکا، نعناع، ترنج همگان را شیفته گیرایی شما خواهد کرد. در ادامه تلخی این عطر را گلهای بهاری با گرماو شیرینی رزو یاسمن، جدا می‌سازند تا لطافت زنانه شمارا برای مدتی طولانی به جای بگذارند.


عطر ادکلن کوکوچنل نویر COCO Chanel noir.jpg
خرید عطر ادکلن کوکو شنل بلک نویر از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن ایو سن لورن بلک اپیوم Saint Laurent black opium 

عطری با رایحه گرم و چوبی که در سال 2020 وارد بازار شد، عطری بسیار شیک و مدرن. این عطر با رایحه های شرقی نشانگر اصالت شما خواهد بود و ناب‌ترین حس‌های زنانه را به شما می‌بخشد. عطر ادکلن ایو سن لوران بلک اپیوم برای کسانی که به رایحه ترنج، شکوفه پرتقال، فلفل صورتی علاقه دارند بسیار گزینه مناسبی است. این عطر دارای رایحه‌های گل یاس، گل مریم و تلخی جذاب قهوه است که در آخر با چوب کشمیر، وانیل و مشک ترکیب میشوند، تا جذابیت اغواکننده‌ای را به شما هدیه دهد.


عطر ادکلن ایو سن لورن بلک اپیوم Saint Laurent black opium.jpg

خرید عطر بلک اپیوم در مدلهای اورجینال، شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن ورساچه کریستال نویر مشکی Versace crystal noir

این عطر در سال 2004 وارد بازار شد، که تا به امروز میان زنان و همچنین مردان خوش سلیقه ایرانی بسیار محبوب است. رایحه گرم آن که از گل یاسمن، نارگیل، فلفل سیاه نشات میگیرد جذابیت آن را در روزهای سرد پاییزی چندین برابر می‌کند. ساختاری ادویه‌ای به همراه گیاهان معطر مانند انگور سیاه، انجیر و گل بنفشه. با توجه به این رایحه‌ها و ترکیبات عطر ادکلن ورساچه کریستال نویر Versace crystal noir همراه با محبوبیتش، همه اطرافیان را شیفته سلیقه بی‌نظیر شما خواهد کرد.


عطر ادکلن ورساچه کریستال نویر مشکی Versace crystal noir.jpg

خرید عطر ورساچه کریستال نویر در مدلهای اورجینال، شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


2 - عطر و ادکلن برای مهمانی های شبانه زنانه

اگر به دنبال توجه جمع در اولین نگاه موقع ورود به مهمانی ها هستید، اولین نکته این است که سعی کنید دیرتر از همه برسید و دومین نکته، عطر مناسب و جذابی را انتخاب کنید تا رایحه شما با هرقدمی که برمیدارید، بیشتر به مشام اطرافیان برسد و توجه آنهارا بر روی شما جلب کند.


عطر و ادکلن برای مهمانی های شبانه زنانه.jpg

​​

عطر ادکلن لانکوم لانویت ترزور LANCOME la Nuit TRESOR 

عطر ادکلن لانکوم مدل لانویت ترزور عطری به شدت جذاب و هیجان انگیز. الماسی سیاه هوس برانگیزی بر تن شما. رایحه ترنج، نارنگی و گلابی شادی و نشاط را بر روزهای سرد شما می‌اندازد. در ادامه و با رایحه‌های توت فرنگی، گل رز و ارکیده، شمارا بهاری‌تر از همیشه نشان خواهد داد و رایحه‌های گرم و شرقی وانیل، کارامل، بادام سوخته، قهوه و شیرین بیان، این عطر را شایسته خانم‌های عاشق پیشه و شیک پوش خواهد کرد.


عطر ادکلن لانکوم لانویت ترزور LANCOME la Nuit TRESOR .jpg
خرید عطر ترزور لانویت در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن جادوره دیور Dior JADORE

همانطور که از اسم و ظاهر جذاب عطر ادکلن جادوره دیور Dior JADORE پیداست، شما با یک عطر بسیار شیک و باکلاس روبه رو هستید. این عطر سلیقه خانم‌هایی است که دنبال گرمای بی‌همتا در مهمانی‌های شبانه و قرارهای خاص هستند.  رایحه‌های گلابی، هلو، ترنج در نت‌های اولیه. و بعد ار آنها رایحه لطیف گلهای یاس، برف، ارکیده، بنفشه و مریم لطافت و زنانی ناب را در شما نشان خواهد داد. در آخر رایحه‌های هوس انگیز مشک، توت سیاه و وانیل در شما گرما و درخشندگی مثل خود عطر هدیه خواهد داد.


عطر ادکلن جادوره دیور Dior JADORE.jpg

خرید عطر دیور جادور در مدلهای اورجینال، شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن لانکوم مدل لاویه است بله LANCOME la vie Est Belle

عطر ادکلن لاویه است بله جزو خاصترین عطرهای زنانه است. و بسیار مناسب خانم‌هایی است که می‌خواهند گرما و لطافت زنانه خود را در سنین بالاتر به نمایش بگذارندو در مهمانی‌ها و قرارهای مهمشان بیشتر از همه در مرکز توجه باشند.  رایحه‌های جذاب توت سیاه همراه با گلابی در نت‌های اول و بعد از آن رایحه زنبق، شکوفه پرتقال و گل یاس شما را جوانتر، شاداب‌تر نشان خواهد داد. در آخر رایحه وانیل، بادام سوخته و نعناع هندی برای شما گرمای تازه‌ای را به ارمغان خواهد آورد.


عطر ادکلن لانکوم مدل لاویه است بله LANCOME la vie Est Belle.jpg

خرید عطر لانکوم لاویه است بله در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


3 - عطر و ادکلن برای مصرف روزانه زنانه

عطری که می‌خواهید هرروز استفاده کنید باید عطری بی‌نقص و کامل باشد، تا بتواند خوش سلیقگی و استایل بی‌نظیر شمارا همانطور که شایسته شخصیت شماست، نشان دهد. عطری که برای دعوتی به صرف قهوه در سرمای زیبای پاییز مناسب باشد و بهترین تاثیر را در برخورد اولیه با شما در ذهن طرف مقابل یا اطرافیانتان بگذارد. رایحه شما هرروز خاطره انگیزتر باشد.


عطر و ادکلن برای مصرف روزانه زنانه.jpg


عطر ادکلن گود گرل Carolina Herrera Good girl

همانطور که از ظاهر این عطر پیداست، این عطر برای خانم‌های جوانی است که علاوه بر زیبایی استایل خود و رایحه گرم، به زیبایی و لوکس بودن میز آرایش خود نیز اهمیت می‌دهند. شما در اولین اسپری این عطر بر روی بدنتان بوی شرقی و گرم قهوه، بادام سوخته را متوجه خواهید شد که در شما هیجان و شادی را به وجود می‌آورد. بعد از مدتی رایحه گل مریم و یاسمن به شما انرژی مثبت و اعتماد به نفس را هدیه خواهد داد. در آخر دانه تونکا، کاکائو جایگزین خواهد شد تا شادی و نشاط در شما تقویت شود.


عطر ادکلن گود گرل Carolina Herrera Good girl.jpg

خرید عطر گود گرل مشکی اورجینال، شرکتی و کوچکاز سایت جزیره عطر 


عطر ادکلن ورساچه مدل کریستال برایت VERSACE Bright crystal

رایحه شیرین، رنگ صورتی ملایم و بطری الماسی لوکس این عطر را سالهاست برای دختران جوان، به خصوص در ایران محبوب کرده است. در اسپری اول عطر ادکلن ورساچه کریستال برایت شادی و خنکی با ترکیب انارو میوه یوزو برای شما بوجود می‌آید. بعد از مدتی رایحه گل ماگنولیا، نیلوفرآبی، گل صدتومانی چینی به روح لطیف و جوان شما آرامش را هدیه خواهد داد. در نت‌های پایانی مشک، عنبر، چوب ماهون استرس و اضطراب روزهای سرد را از شما دور می‌کند و هیجان را برای زیبایی شما به ارمغان می آورد.


عطر ادکلن ورساچه مدل کریستال برایت VERSACE Bright crystal.jpg

خرید عطر برایت کریستال در مدلهای اورجینال، شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن نارسیس رودریگز نارسیس پودری NARCISO Rodriguez Narciso POUDREE

خالق این عطر گفته است: می‌خواستم عطری بسیار اغواکننده و هوس انگیز طراحی کنم، که نگاه هرکسی را به طرف شما برگرداند.  شما مشاهده می‌کنید عطری در ظاهری بسیار دلفریب در عین سادگی، همراه با ترکیب رایحه‌هایی خاص. در نت‌های اول این عطر گل رزو یاسمن است که شیرینی و انرژی مثبت را به همراه خواهد داشت. بعد از آن در نت میانی مشک به تنهایی گرما را جایگزین می‌کند. سپس بعد از مدتی رایحه خس خس و سدر سفید به ترکیبات پایان می‌دهد. این عطر در نهایت سادگی بسیار جذاب است و مناسب خانم‌های خوش سلیقه‌ای که به دنبال آرامش و خنکی هستند.


عطر ادکلن نارسیس رودریگز نارسیس پودری NARCISO Rodriguez Narciso POUDREE.jpg


شما عزیزان می‌توانید این عطرهارا از فروشگاه جزیره عطر در مدل‌های اورجینال، شرکتی و کوچک خریداری کنید تا در شبهای سرد مانند مهتاب بدرخشید. 

دیگر مقالات پیشنهادی