پرفروش‌ترین عطرهای مردانه 2021

دسته بندی : پیشنهاد عطر و ادکلن

زمان مطالعه ۱۰ دقیقه

پرفروش‌ترین عطرهای مردانه 2021

انتخاب یک عطر مناسب به اندازه انتخاب استایل شما برای هر محیطی که در آن قرار می گیرید، مهم است. یک عطر مناسب می تواند نشان دهنده شخصیت ذاتی شما برای اطرافیان باشد به طوری که آنها با توجه به انتخاب شما در این زمینه، سلیقه شما را قدردانی می کنند و از رایحه شما لذت می برند. یک عطر مناسب می تواند شما را دگرگون کند، به خاطره‌ای دور ببرد یا شخصی را به یاد شما بیاورد. عطرها می توانند بیانگر احساسات مختلفی باشند. با انتخاب بعضی عطرها می توانید فضای غمگینی ایجاد کنید، یا بلعکس می توانید از عطری استفاده کنید که هیجان و نشاط را در شما و اطرافیانتان زنده کند. برای آقایان انتخاب عطر مناسب برای مکانهای مختلف بسیار دغدغه مهمی است. زیرا عطر شما می تواند بر میزان تاثیرگذاری شخصیت شما اثر بگذارد.

در این مقاله تصمیم داریم با معرفی10 عطر پرفروش مردانه در سال 2021، راهنمایی برای شما باشیم. زیرا در میان تولیدات انبوه عطرها قطعا امکان تست همه آنها وجود ندارد. و شما می توانید با توجه به روایحی که سلیقه شما است، عطری مناسب را انتخاب نمایید. با توجه به اینکه سالها از تولید برخی عطرها می گذرد، اما همچنان ترند و مورد پسند عام قرار دارند.

پرفروش‌ترین عطرهای مردانه 2021

​​1) عطر ادکلن گوچی گیلتی Gucci Guilty


.jpg
خرید عطر گوچی گیلتی در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن گوچی گیلتی Gucci Guilty عطری با رایحه ملایم و تلخ است که در سال 2010 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. عطری با ترکیبات بسیار ساده ولی خاص، شیک و مردانه. عطری برای مردانی که برای هدفهای زندگی خود برنامه دارند.

زمانی که عطر گوچی گیلتی را بر روی پوست و نبضتان اسپری می کنید رایحه اسطوخودوس و لیمو را استشمام می کنید که برای شما تازگی و طراوت را به همراه خواهد داشت. در ادامه رایحه شکوفه پرتقال به ترکیبات اضافه می شود و عطر گوچی گیلتی را خاصتر و جذابتر می نماید. در آخر نیز رایحه نعناع هندی و سدر عطر گوچی گیلتی را برای مردی جسور و کاریزماتیک تکمیل می کند.

​​2) عطر ادکلن بلو د شنل Bleu De Chanel


.jpg
خرید عطر بلو د شنل در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن بلو د شنل Bleu De Chanel عطری با رایحه خنک و تلخ است که در سال 2010 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. عطر بلو د شنل رایحه‌ای دارد که فرد را از حالت خستگی به تحرک و جنبش وادار می نماید.

رایحه های غالب عطر بلو د شنل عنبر، مرکبات، بخورهای چوبی و دودی است. نت های آغازین این عطر بی نظیر گریپفروت، زنجبیل، نعناع هندی و لیمو است، که برای شما انرژی های مثبت و شادابی را به ارمغان می آورد. در ادامه ترکیب یاسمن،فلفل قرمز،جوز هندی جایگزین نت های اولیه می شود و شمارا خاص تر از همیشه نشان می دهد. در آخر رایحه های چوب صندل، عنبر، گل لادن و بلو شنل Bleu CHANEL با اینکه رایحه خنکی دارد و بیشترین مصرف آن در روزهای گرمتر است، ولی تلخی آن حس گرما را به شما منتقل می کند. به همین دلیل این عطر می تواند برای تمام فصول و به خصوص برای مصرف روزانه آقایان پرکار، بسیار گزینه مناسبی استسدر فضای اطراف مرد ماجراجو را پرخواهد کرد و عطر تکمیل می شود.

3) عطر ادکلن ساواج دیور SAUVAGE Dior


.jpg
خرید عطر دیور ساواج در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن دیور ساواج SAUVAGE Dior عطری با رایحه گرم و شیرین است که در سال 2018 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. عطر ساواج دیور با توجه به ساختاری که دارد برای استفاده روزانه در هرفصلی بسیار مناسب است. به محض اسپری کردن عطر ساواج دیور بر روی پوستتان رایحه فلفل سیچوان، نارنج وعنبر را استشمام خواهید کرد .فلفل سیچوان با گرما و تندی،انرژی زیادی را به شما و اطرافیانتان منتقل میکند. این عطر با ماندگاری و پراکندگی زیاد برای مصرف روزانه آقایان پرکار بسیار مناسب است.رایحه ی اسطوخودوس ، خس خس و در پایان آن سدر وامبروکسان و یک ترکیب جسورانه و جذاب را برای مردان اصیل می سازد.

4) عطر ادکلن کرید اونتوس Creed AVENTUS


.jpg
خرید عطر کرید اونتوس در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن کرید اونتوس Creed AVENTUS عطری با رایحه خنک و تلخ است که در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. عطر کرید اونتوس در عین شادابی، با روحی دراماتیک وقار و ابهت خود را نیز نشان می دهد.

با اولین اسپری عطر کرید اونتوس شما می توانید رایحه بسیار تازه ترنج، آناناس، انگور فرنگی سیاه، سیب را استشمام کنید.بعد از آن نت های میانی جایگزین می شوند و رایحه های رز، یاس، چوب درخت قان، نعناع هندی برای شما خنکی و شادابی را به ارمغان خواهد آورد.در آخر رایحه وانیل، خزه درخت بلوط، عنبر و مشک این عطر را برای مردی کاریزماتیک تکمیل خواهد کرد. عطر کرید اونتوس در گروه بویایی aromatic آروماتیک یا معطر قرار دارد. این گروه از رایحه ها در لغت به معنای معطر و خوشبو هستند.

یکی از دلایل محبوبیت این عطرها خاصیت شفابخشی و ضداسترس بودن آنهاست. در کل گیاهان بکار رفته در این عطرها به دلیل بوی سبز،گیاهی،تلخ و تندی که دارند بیشتر در ساخت عطرهای مردانه مورد استفاده قرار می گیرند.

​​5) عطر ادکلن تق دهرمس Terre D’HERMES


.jpg
خرید عطر تق دهرمس در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر 


عطر ادکلن تق دهرمس Terre D’HERMES عطری با رایحه تلخ است که در سال 2006 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. عطر تق هرمس به سرعت توانست به یکی از محبوب‌ترین عطرهای جهان تبدیل شود. عطر تق هرمس توسط ژان کلاد النا طراحی و ساخته شد که یکی از بهترین عطرهای این عطرساز محسوب می شود. عطر تق هرمس با رایحه چوبی که دارد بسیار مناسب فصل‌های سرد مثل پاییز و زمستان است.

با اولین اسپری عطر تق هرمس بر روی پوست و نبضتان شما رایحه پرتقال و گریپ فروت را استشمام خواهید کرد. شیرینی، خنکی و تازگی این مرکبات آرامش ویژه‌ای را به شما و اطرافیانتان منتقل خواهد کرد. با گذشت زمان رایحه گل عطری و تندی فلفل، گل شمعدانی جایگزین نتهای اولیه خواهد شد. این ترکیب دوگانه تضاد جالبی را به همراه دارد و روحیه شما را عوض خواهد کرد. در آخر نیز رایحه گیاه پاتچولی، سدر و علف وتیور جدیت خاصی را به عطر تق هرمس اضافه خواهد کرد.

6) عطر ادکلن وان میلیون پاکو رابان Paco RABANNE One Million


.jpg
خرید عطر وان میلیون در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر 


عطر ادکلن وان میلیون پاکو رابان Paco RABANNE One Million عطری با رایحه تند و تلخ است که در سال 2008 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. محصولی با نتهای خاص و هوس انگیز که برای هر مردی در هر سنی مناسب است. عطر وان میلیون سرشار از حس خاص بودن است.

زمانی که عطر وان میلیون را بر روی پوست و نبضتان اسپری می کنید، رایحه نعناع، ماندرین خونی، گریپ فروت را استشمام خواهید کرد. این ترکیب همراه با نتهای تند، گل رز و دارچین در نتهای میانی، رایحه‌ای تند، تازه و بسیار لذت بخش را به ما منتقل خواهد کرد. در آخر نیز رایحه نعناع هندی، نتهای چوبی، کهربا، چرم و عنبر گرمای عمیقی را برای شما هدیه خواهد آورد و عطر وان میلیون را برای مردی جسور، تکمیل می سازد.

​​7) عطر ادکلن سی کی وان CK One


.jpg
خرید عطر سی کی وان در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن سی کی وان CK One عطری با رایحه خنک و شیرین است که در سال 1994 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. عطر سی کی وان با رایحه‌های فوق‌العاده در دسته عطرهای یونیسکس قرار می گیرد و برای هر سلیقه‌ای مناسب است.

با اولین اسپری کردن عطر سی کی وان بر روی پوست و نبضتان رایحه آناناس، پرتقال ماندرین، نتهای سبز، پاپایا، نارنج، هل و لیمو استشمام خواهید کرد. بعد از مدتی رایحه جوز هندی، گل بنفشه، ریشه زنبق زرد، گل یاسمین جایگزین نتهای اولیه خواهد شد و برای شما طراوت و تازگی را به همراه خواهد داشت. در آخر نیز رایحه چوب صندل، عنبر، مشک و سدر عطر سی کی وان را برای زوجی جذاب تکمیل می سازد.

​​8) عطر ادکلن جورجیو آرمانی کد Giorgio Armani Code


.jpg
Insert description


عطر ادکلن آرمانی کد Armani Code عطری با رایحه گرم، تند و تلخ است که در سال 2004 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. عطری مردانه و شیک که در سال 2006 توانست جایزه بهترین عطر لوکس را به خود اختصاص دهد.

بعد از اسپری کردن عطر  آرمانی کد بر روی پوست و نبضتان رایحه لیمو و ترنج را استشمام خواهید کرد. بعد از مدتی رایحه شکوفه درخت زیتون، گیاه انیسه و چوب گایاک جایگزین نتهای اولیه خواهد شد و برای شما انرژی مثبت زیادی را ایجاد می نماید. در آخر نیز رایحه چرم، تنباکو و دانه تونکا عطر  آرمانی کد را برای مردی جسور و جذاب تکمیل می سازد.

​​9) عطر ادکلن بولگاری آکوا پور هوم مارین BVLGARI AQVA Pour Homme Marine


.jpg


عطر ادکلن بولگاری آکوا پور هوم مارین BVLGARI AQVA Pour Homme Marine عطری با رایحه خنک و شیرین است که در سال 2008 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. عطر آکوا پور هوم مارین از برند بولگاری برای شما یادآور نسیم خنکی است که از سمت دریا پوست شما را نوازش می کند.

زمانی که عطر آکوا پور هوم مارین را بر روی پوست و نبضتان اسپری می کنید، رایحه گریپ فروت، برگ درخت نارنج، بهار نارنج و نارنگی ماندرین فضای اطراف شما را پر خواهد کرد و برای شما شادابی را به ارمغان می آورد. در ادامه رایحه رز ماری، آب دریا و جلبک دریایی خنکی خاصی را به عطر می بخشد. در آخر نیز رایحه کهربا و سدر عطر آکوا پور هوم مارین را برای مردی شاداب تکمیل می سازد.

​​10) عطر ادکلن بولگاری پور هوم سویر BVLGARI Pour Homme SOIR


.jpg


عطر ادکلن بولگاری پور هوم سویر BVLGARI Pour Homme SOIR عطری با رایحه ملایم و تلخ است که در سال 2006 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. عطری برای مردانی با ماهیت جسور و شاداب.

عطر پور هوم سویر از برند بولگاری با رایحه‌هایی خنک و سبز شروع می شود. در ادامه گرم، شیرین و خوشمزه می شود. رایحه ابتدایی عطر با کمی تلخی چای سبز آغاز می شود و مقداری ترنج در کنار آن قرار دارد که به عطر شادابی می بخشد. با گذر زمان ته بویی از شیرینی کهربا را استشمام می نمایید و در آخر عطر پور هوم سویر، با روایحی چوبی تکمیل می شود.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت جزیره عطر  عطرهای مورد نظر خود را انتخاب نمایید، و با قیمتی بسیار مقرون به صرفه خریدی شگفت‌انگیز داشته باشید.

دیگر مقالات پیشنهادی