پرفروش‌ترین عطرهای زنانه 2021

دسته بندی : پیشنهاد عطر و ادکلن

زمان مطالعه ۱۰ دقیقه

پرفروش‌ترین عطرهای زنانه 2021

ماندگاری و پراکندگی عطر، دو موضوع بسیار مهم در خرید عطر برای خانم‌های خوش سلیقه و خوش استایل است. علاوه بر این موارد کارشناسان معتقد هستند که خلوص رایحه‌ها، ترکیبات هارمونیک آکوردها، کنش‌ها و واکنش‌های مناسب برای هر محیطی، در افزایش کیفیت عطر نقش موثری ایفا می کند. نکته‌ای که برای عطرهای زنانه با پخش بوی بالا باید مورد توجه قرار بگیرد این است که عطر ما نباید تمام حواس مخاطب را در تمام مدت به خود جلب نماید، بلکه باید حاوی پیامی از شخصیت ما باشد و رایحه‌ای دلپذیر را در وجود اطرافیان ما به جای بگذارد.

اگر به دنبال عطرهایی با رایحه‌های ماندگار و جذاب هستید، ما در ادامه این مقاله برای شما پیشنهادهای جذاب و عطرهایی که جزو پرفروش‌ترین عطرهای سال 2021 بوده‌اند را برای راهنمایی شما خانم‌های خوش پوش جمع آوری کرده‌ایم، تا راهنمایی برای شما عزیزان باشد.

​پرفروش‌ترین عطرهای زنانه 2021

​​1) عطر ادکلن کوکو مادمازل Coco Mademoiselle


.jpg
خرید عطر کوکو مادمازل در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن کوکو مادمازل Coco Mademoiselle از برند چنل Chanel عطری با رایحه شیرین و ملایم است که در سال 2001 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. عطر کوکو مادمازل در سال 2008 توانست برنده جایزه FIFI برای داشتن بهترین تبلیغ را از آن خود نماید.

در هنگام استفاده از عطر کوکو مادمازل بر روی پوست و نبضتان رایحه شگفت انگیز پرتقال، ماندرین، شکوفه پرتقال و ترنج را استشمام خواهید کرد. این رایحه‌ها نشاط و شادی را در شما بر انگیخته خواهد کرد .پس از آن ، در نت های میانی رایحه میموس ، گل یاس و رز به همراه یالانگ یالانگ برای شما اعتماد به نفس و درخشندگی را به همراه خواهد داشت . پس ازمدت طولانی برای ایجاد حس هوس انگیزی در شما ، نت های پایانی با رایحه لوبیا تونکا همراه با گرمای نعناع هندی و اپوپوناکس ، وانیل، خس خس و مشک باهم ترکیب شده اند. عطر کوکو مادمازل با رایحه‌ای رویایی طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است و باعث درخشندگی شما در تمام مجالس خواهد شد.

​2) عطر ادکلن شنل چنس Chanel Chance


.jpg
خرید عطر شنل چنس در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن شنل چنس Chanel Chance عطری با رایحه ملایم و شیرین است که در سال 2003 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. عطری زنانه و محرک که نام آن برگرفته از خوشبختی، شانس و اقبال است.

با اولین اسپری عطر شنل چنس بر روی پوست و نبضتان شما می توانید رایحه آناناس، گل زنبق و سنبل را استشمام کنید. این ترکیب در شما انرژی و هیجان فوق‌العاده‌ای را ایجاد می نماید. در ادامه رایحه گل یاسمن و لیمو برای شما طراوت و شادابی را به همراه خواهد داشت. در آخر نیز رایحه گیاه پاتچولی، علف وتیور و وانیل آرامش را به شما هدیه می دهد. عطر شنل چنس با توجه به روایح ملایمی که دارد عطری چهار فصل است و برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

3) عطر ادکلن گوچی بلوم Gucci Bloom


.jpg
خرید عطر  گوچی بلوم در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن گوچی بلوم Gucci Bloom عطری با رایحه ملایم و شیرین است که در سال 2017 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. عطر ادکلن گوچی بلوم عطری زنانه است که همانند اسمش شمارا وارد یک باغ پر از گل، پر از رمزو رازمی کند. عطری زنانه که شمارا سرشار از تازگی طبیعت، سرسبزی،انرژی های مثبت و مملو از شکوفه های بهاری صورتی و سفید خواهد کرد.

زمانی که شما عطر گوچی بلوم را برروی نبض و پوست بدنتان اسپری می کنید، رایحه یاس امین الدوله، یاس عربی و کمی رایحه نوتی چوبی را استشمام خواهید کرد که برای شما تازگی و طراوت را به همراه خواهد داشت. بعد از آن کمی بوی شیرینی گلاب را حس خواهید کرد که جایگزین نت های اولیه خواهد شد. در آخر نیز رایحه زنبق و گل مریم این عطر را برای شما خانم های شایسته و اصیل پسند تکمیل خواهد کرد. با انتخاب این عطر حس لوکس بودن و معصومیت را به خود و اطرافیانتان منتقل کنید.

گل مریم استفاده شده عطر گوچی بلوم برای اولین بار توسط برند گوچی مورد استفاده قرار گرفته است. این گل گرفته شده از باغ های هندوستان است، که رایحه ای بسیار اصیل و طبیعی دارد. عصاره غنچه یاسمن نیز با روشی حرفه ای استخراج شده است. که از این روش برای به دست آوردن رایحه ای طبیعی گلبرگ ها بر روی پوست، به کار گرفته می شود.

​​4) عطر ادکلن میس دیور Miss Dior


.jpg
خرید عطر میس دیور در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن میس دیوربلومینگBlooming Miss Diorعطری با رایحه ملایم و شیرین است که در سال 2016 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. عطر با رایحه بسیار افسانه ای خود تقدیم به بانوان جوانی می شود که خواستار نگاه عاشقانه و درخشنده تری نسبت به خود هستند.

هنگامی که عطر میس دیور را بر روی پوست و نبضتان اسپری می کنید، رایحه تازه آلاهید، ترنج، گل خوشبوی یاسمن و گیاه کلاری به مشام شما خواهد رسید این رایحه ها حس طراوت را به شما می بخشند. سپس بعد از گذشتن مدتی نت های میانی با رایحه های جذاب و خوشبوی گل میخک، گل زنبق و گل یاس، گل برف و گل نرگس به همراه گل محمدی و ریشه زنبق زرد، جایگزین نت های اولیه خواهند شد و درخشندگی و جذابیت بی همتا را در شما چندین برابر می کند. در پایان نیز رایحه اغواکننده و گرم کهربا، چرم، درخت پچولی، خزه بلوط، چوب صندل و گیاه خس خس عطر میس دیور را برای دختر صورتی تکمیل می سازد.

5) عطر ادکلن بلک اپیوم Yves Saint Laurent Black Opium


.jpg
خرید عطر  بلک اپیوم در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن ایو سن لورن بلک اپیوم Yves Saint Laurent Black Opiumعطری با رایحه گرم و تند است که در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. عطر بلک اوپیوم، یکی از محبوب‌ترین عطرهای زنانه تاریخ برند سن لورن YSL است. عطر بلک اپیوم بخشهایی تاریک و مرموز دارد و در لغت به معنی تریاک سیاه است.

زمانی که عطر بلک اپیوم از برند سن لورن را بر روی پوست و نبضتان اسپری می کنید، رایحه گلابی، فلفل صورتی و شکوفه درخت پرتقال فضای اطراف شما را پر خواهد کرد. همچنین به شما تازگی و طراوت را هدیه می کند. در ادامه رایحه قهوه و یاس ترکیبی جذاب را می سازد و میزان ماندگاری، تلخی و پراکندگی عطر بلک اپیوم را بالاتر می برد. در آخر نیز رایحه سدر، نعناع هندی و وانیل عطر بلک اپیوم را برای زنی جسور که به دنبال قدرت و اعتماد به نفس است، تکمیل می سازد.

عطر بلک اپیوم محصولی کلاسیک با آکوردهایی تلخ است و ترکیبی جادویی را می سازد تا انتخاب بی‌نظیری برای شبهای سرد و مهمانی‌های زمستانی باشد.

6) عطر ادکلن ورساچه برایت کریستال Versace Bright Crystal


.jpg
خرید عطر  ورساچه برایت کریستال در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن ورساچه برایت کریستال Versace Bright Crystal عطری با رایحه ملایم و شیرین است که در سال 2006 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. عطری برای دختران نوجوان.

زمانی که عطر ورساچه صورتی را بر روی پوست و نبضتان اسپری می کنید، می توانید رایحه میوه یوزو، انار و نتهای آبی را استشمام کنید. این ترکیب خنک و شیرین در شما شلدی درونی و هیجانی عمیق را ایجاد می کند. در ادامه رایحه گل ماگنولیا، نیلوفر آبی و گل صدتومانی چینی جایگزین نتهای اولیه خواهند شد. رایحه این گلها علاوه بر آرامش، انرژی مثبت را نیز در شما ایجاد می کند. در آخر نیز رایحه مشک، چوب ماهون و عنبر استرس و اضطراب را از شما دور می کند و عطر ورساچه برایت کریستال را برای پرنسس صورتی تکمیل می سازد.

​​7) عطر ادکلن تیفانی اند کوTiffany and co


.jpg
خرید عطر تیفانی اند کو در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن تیفانی اند کو tiffany and co در سال 2017 وارد بازار عطر و ادکلن شد.عطری زنانه و بسیار جداب با رایحه ای خنک و ملایم که برای روزهای گرم و مصرف روزانه مناسب است.

با اولین اسپری کردن عطر تیفانی اند کو بر روی پوست تن و نبضتان شما رایحه ماندرین ترنج و لیمو را استشمام خواهید کرد و حس تازگی در شما دو چندان خواهد شد. بعد از آن نت های میانی با رایحه زنبق توت سیاه گل رز و هلو جایگزین نت های اولیه می شوند و عطری گلی را به عطر تیفانی کو میبخشند. در  آخر رایحه مشک و نعناع هندی عطر تیفانی اند کو را برای زنی ناب تکمیل خواهد کرد. رایحه های گلی برای فصل تابستان و بهار انتخاب مناسبی است.زیرا باید در نظر داشته باشید عطری که برای این فصول انتخاب می کنید می تواند گرمارا برای شما قابل تحمل تر بسازد. عطر تیفانی اند کو با رایحه ای جذاب و با طراوت و خنک می تواند شمارا در جمع های تابستانی خاص تر نشان دهد.

​​8) عطر ادکلن ویکتور اند رالف فلاور بامب Viktor Rolf Flower Bomb


.jpg
خرید عطر فلاور بامب در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن ویکتور اند رالف فلاور بامب Viktor Rolf Flower Bomb عطری با رایحه گرم و شیرین است که در سال 2005 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. عطری زنانه و بسیار خاص که همانند نامش انفجاری از گلهای خوشبو است.

زمانی که عطر فلاور بامب را بر روی پوست و تنتان اسپری می کنید رایحه ترنج، چای و اسمنتوس برای شما انرژی و تحرک جدیدی را به ارمغان می آورد. در نتهای میانی رایحه گل یاسمن، مانگا، گل رز و ارکیده، شکوفه پرتقال ترکیبی جادویی را می سازد و احساسات لطیف شما را برانگیخته می سازد. در آخر نیز نعناع هندی و مشک عطر را برای زنی عاشق طبیعت تکیمل می سازد.

​​9) عطر ادکلن مارک جاکوبز دیسی سو فرش Marc Jacobs Daisy So Fresh

.jpg
خرید عطر  دیسی سو فرش در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر مارک جاکوبز دیسی سو فرش Mark Jacobs Daisy So Fresh عطری با رایحه ملایم و شیرین است که در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. عطری زنانه و محبوب برای بانوانی که می خواهند در روزهای بهاری حس شادابی و تازگی را به همراه داشته باشند. زمانی که عطر مارک جاکوبز دیسی سو فرش را بر روی پوست و نبضتان اسپری می کنید رایحه گریپ فروت، رابری، گلابی و نتهای سبز برای شما تازگی و طراوت را هدیه می آورد. در ادامه رایحه گل یاس، گل رز و بنفشه، شکوفه‌های سیب و لیچی با ساخت ترکیبی شیرین انرژی مثبت را در شما و اطرافیانتان بالا می برد. در آخر ترکیب رایحه مشک، سدر ویرجیانا و آلو برقانی باعث ایجاد آرامش در بانوی بهاری می شود و استرس و نگرانی را از شما دور می کند.

​​10) عطر ادکلن ایفوریا کلوین کلاینCalvin Klein Euphoria

.jpg
خرید عطر ایفوریا در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن ایفوریا از برند کلوین کلاین Euphoria در 2005 وارد بازار عطرو ادکلن شد. عطر ایفوریا کلوین کلاین یکی از پرفروش ترین عطرهای دنیا تا به امروز بوده است. عطری با رایحه‌ای گرم و شیرین برای خانم‌های خوش پوش و اغواگر. رایحه‌های عطر ایفوریا کلوین کلاین مورد پسند بسیاری از خانم‌هاست. طرفداران عطر ایفوریا کلوین کلاین آن را یک عطر آسمانی می دانند.

با اولین اسپری کردن عطر ایفوریا کلوین کلاین بر روی پوست تنتان شما رایحه تازه انار را استشمام خواهید کرد. بعد از گذشتن زمان کوتاهی نتهای میانی جایگزین می شود و رایحه ارکیده، لاله مردابی برای شما طراوت و تازگی را هدیه خواهد آورد. در آخر رایحه بنفشه، چوب ماهون، مشک و کهربا عطر ایفوریا کلوین کلاین را برای زنی اغواگر و جذاب تکمیل خواهد کرد. عطر ایفوریا Euphoria شما را در مرکز توجه هر جمعی قرار می دهد.

فروشگاه جزیره عطر ارائه دهنده عطرهای اورجینال، شرکتی و کوچک.

دیگر مقالات پیشنهادی