معرفی بهترین عطر ها با رایحه گل رز

دسته بندی : پیشنهاد عطر و ادکلن

زمان مطالعه ۵ دقیقه

عطرهایی با رایحه گل رز

​آن لحظه‌ای را تصور کنید که یک شاخه گل رز قرمز  را به نشانه عشق به یار خود هدیه می‌دهید. چقدر این لحظه می‌تواند برای بانوی شما خاطره‎‌ساز و زیبا باشد، آنچنان که عشق بی پایان و بی همتای شما را در خود پنهان دارد. اما هر شاخه گلی، عمری بسیار کوتاه دارد و در عرض چند روز می‌میرد. 

حال فکر کنید به جای گرفتن یک شاخه گل فناپذیر، عطری با رایحه خوشبوی آن به بانوی عزیز خود هدیه دهید، تا خاطرات شما برای وی هرروز یادآور شود. در شرق و به خصوص در کشور ما، جزو اولین سرزمین‌هایی بودند که اسانس را از گل زیبای رز بیرون می‌کشیدند و آن را تبدیل به رایحه‌های دل انگیز می‌کردند.

البته بعدها این صنعت به دورترین نقاط سفر کرد و در حال حاضر کشور بلغارستان در این زمینه به شدت موفق عمل کرده است. جالب است بدانید در علم روانشناسی گفته می‌شود، رایحه گل رز ذهن انسان را متمرکز می‌سازد، بسیار می‌تواند برای ایجاد حس آرامش، انرژی‌های مثبت و التیام اعصاب موثر باشد. در ادامه این مقاله برای شما عزیزان 10 عطر برتر با رایحه عاشقانه گل رز را جمع آوری کرده‌ایم تا شما عزیزان بتوانید با توجه به سلیقه خود عطر مورد نظر و در خور شخصیت خودتان را انتخاب نمایید.

1) عطر ادکلن میسون فرانسیس کورکجان ا لا رز  Maison Francis KURKDJIAN A La Rose


.jpg
خرید عطر میسون فرانسیس ا لا رز از سایت جزیره عطر


عطر میسون فرانسیس ا لا رز با رایحه‌ای خنک، گلی و ملایم در سال 2014 وارد بازار عطر و ادکلن شد. همانطور که از اسم آن پیداست، رایحه گل رز در عطر ا لا رز کاملا غالب است.

 رایحه عطر میسون فرانسیس ا لا رز به شما حس قدم زدن در مسیری پوشیده از گلهای رز را القا خواهد کرد. این عطر توسط یکی از بهترین و محبوب‌ترین عطرسازهای دنیا یعنی فرانسیس کورکجان طراحی و ساخته شده است. که به گفته طرفداران آن جواهری در بین عطرهای زنانه محسوب می‌شود.

در اولین اسپری این عطر بر روی پوست تن و نبضتان، ترکیب مرکباتی و جادویی از نت‌های پرتقال و ترنج را استشمام خواهید کرد. بعد از گذشتن مدت کوتاهی رایحه گل رز، گل بنفشه و گل مگنولیا، جایگزین نت‎‌های اولیه خواهند شد.

 قلب عطر فرانسیس ا لا رز با رایحه گل رز، آهنگی عاشقانه و احساسی بی‌نظیر را در وجود شما آشکار می‌سازد. در آخر نیز عطر میسون فرانسیس کورکجان ا لا رز با رایحه چوب سدر و مشک تکمیل می‌شود، تا روح شما را سرشار از امنیت و آرامش بسازد.

​​2) عطر ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رزLANCOME TRESOR Midnight Rose


.jpg
خرید عطر ترزور میدنایت در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ترزور میدنایت از برند لانکوم با رایحه شیرین و گرم در سال 2014 وارد بازار عطر و ادکلن شد. کمپین تبلیغاتی این عطر با حضور بازیگر معروف اما واتسون Emma Watson توجه بسیاری را به خود جلب نمود. عطر ترزور میدنایت لانکوم، به رز خوشبو معروف است. ترکیبات این عطر بسیار مدرن و ساده است در حالی که رایحه ای خوشبو و کاملا زنانه دارد.

شروع نتهای اعطر ترزور میدنایت با ترکیب تمشک و اسانس گل رز، عطر را بسیار دوست داشتنی میسازد. در ادامه روایحی مثل مشک و چوب سدر پا به عرصه می‌گذارند و رایحه عطر را به سمت بویی گلدار، چوبی کشک دار می‌برد. در نهایت آن چیزی که از این عطر به مشام میرسد، رایحه ای شیرین در حجاب گرمی چوبی است که در خود آرام گرفته است. 

عطر ترزور میدنایت لانکوم، روایت یک دختر عاشق است که عشق خود را در تصویر تک شاخه گل رزی می‌بیند. بطری بسیار جذاب این عطر مانند یک الماس تراش خورده است که با یک ربان پارچه ای به شکل گل رز مزین شده است.

​​3) عطر ادکلن د مارلی دلینا De MARLY  DELINA


.jpg
خرید عطر د مارلی دلینا در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر د مارلی دلینا، با رایحه ملایم و گرم در سال 2017 به دنیای عطر و ادکلن ارائه شد. که تا به امروز طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. 

این عطر بر پایه روایح شرقی از نتهای گلدار در میان آکوردهای ملموس مشک بو و تازه ساخته شده است، رایحه گل رز در این عطر سرشار از ظرافت و آرامش است. در ادامه رایحه سرخالو، پشم کشمیر و ترنج ترکیبی گرم و ملایم را می‌سازد، تا شما بانوی شرقی بتوانید در هر مجلسی شخصیت مرموز و پیچیده خود را در ذهن اصیل‌ترین مرد به تصویر بکشید.

رایحه گل رز و گل صدتومانی در کنار نتهای فرح بخش وانیل و مشک، شمارا به سمت آرامشی عمیق هدایت می‌کند. در آخر نیز با ترکیب نتهای خس خس و بخور، اعتماد به نفس زیادی را به شما منتقل می‌کند. این عطر برای روزهای سرد و بارانی پیشنهاد می‌شود ولی از انجا که رایحه ملایمی دارد می توان ان را در چهار فصل سال استفاده نمود.

​​4) عطر ادکلن میس دیور بلومینگ بوکت Miss Dior blooming BOUQET


.jpg
خرید عطر میس دیور در مدلهای اورجینال، شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر میس دیور بلومینگ برای شما تداعی کننده دختری شاد با پیراهنی پرنسسی و لبخندی عاشقانه خواهد بود. جالب است بدانید دیور این عطر را به افتخار خواهرش طراحی و تولید کرده است. و به همین علت این عطر تمامی احساسات زنانه شمارا در خود جای می‌دهد و برای شما به نمایش می‌گذارد. حس رمانتیک رایحه‌های این عطر تازگی روزهای اول بهار را برای شما به ارمغان می‌اورد، مثل وقتی که از باغ پرگلی بعد از باران رد می‌شوید و نسیم خنک و ملایمی صورت شمارا نوازش می‌کند.

​​5) عطر ادکلن ایوروشه کام اون اویدنس Yves Rocher COMME Une evidence


.jpg
خرید عطر اویدنس از سایت جزیره عطر


عطر مدیترانه ای اویدنس از برند ایوروشه با رایحه ای خنک، شیرین و ملایم در سال 2003 وارد بازار عطر و ادکلن شد. رایحه این عطر برای شما تداعی کننده باغی پرگل و بهاری خواهد بود، همراه با نسیمی که صورت شمارا نوازش خواهد کرد و تمامی حس‌های مثبت و آرامش بخش را به شما منتقل خواهد کرد.

ترکیبات اعطر اویدنس با رایحه ریواس و برگ گل بنفشه آغاز می‌شود، این رایحه‌ها حالت گلی و شادی را در شما ایجاد خواهد ساخت. در ادامه رایحه‌های گل رز، گل زنبق انرژی‌های مثبت را به شما می‌بخشد. در آخر رایحه نعناع هندی، مشک و خزه درخت بلوط اعتماد به نفس را در شما تشدید خواهد کرد.

 نتهای اولیه این عطر با رایحه نارنگی ماندرین اغاز می‌شود در ادامه رایحه شیرین و میوه ای گل صدتومانی، گل خوشبوی رز، هلو و زردآلو، این عطر را پرنشاط و جذابتر از ار رایحه دیگری تداعی می‌کند.

​​6) عطر ادکلن ولنتینو والنتینا رزا اسولوتو Valentino Valentina Rosa ASSOLUTTO


.jpg
خرید عطرهای والنتینو از سایت جزیره عطر


عطر والنتینا رزا با رایحه ای گرم و خاورمیانه ای در سال 2014 معرفی شد. جالب است بدانید یکی از عطارهای این عطر، حمید مراتی کاشانی عطرساز ایرانی مشهور است. این عطر برای زنانی طراحی شده است که شیفته سبک‌های خاورمیانه ای هستند و به رایحه‌های گرم علاقه دارند.

در نت‌های اولیه این عطر، ترکیب گل رز، طائف، تمشک و زعفران به مشام شما می‌خورد. با بوییدن این رایحه خاص در همان لحظات اول حس سرشار از سرزندگی و شادی در شما ایجاد خواهد شد. در ادامه میان پیچ و تاب نت‌های گل رز بلغاری و شکوفه پرتقال، رایحه مسحور کننده و لوکسی را تجربه خواهید کرد.

 در پایان نیز برای اثر بخشی بیشتر عطر والنتینا رزا، رایحه‌های پرالین، نعناع هندی و نت چوبی باهم ترکیب می‌شوند. استشمام این ترکیب اغواکننده، برای زنان مستقل و بی پروا اعتماد به نفس و شجاعت درونی انها را به مراتب بیشتر می‌سازد.

7) عطر ادکلن آمواج لیریک AMOUAGE lyric


.jpg
خرید عطر آمواج لیریک از سایت جزیره عطر


عطر آمواج لیریک یکی از عطرهای بسیار بی نظیر و بسیار خاص پسند است. این عطر رایحه ای خنک و شیرین از آکوردهای ادویه ای پرحرارت، چوبی و بالسامیک وارد، و در دسته روایح شرقی گلدار قرار می‌گیرد. 

در نتهای آغازین این عطر رایحه ادویه ای از هل، دارچین، زنجبیل و عنبر به مشام شما خواهد رسید، که کمی بوی تند و تلخی دارد، ولی بعد از مدتی بسیار هوس انگیر می‌شود. سپس در نتهای میانی و قلب عطر آمواج لیریک ترکیبی گلدار از گل رز، یلانگ یلانگ، گل شمعدانی و گل یاسمن سفید پدیدار می‌شود و نشاط درونی، حس زندگی را در شما ایجاد می‌سازد.

در آخر نیز چوب صندل، مشک، نت چوبی، دانکه تونکا، نعناع هندی و خزه بلوط به دوام بیشتر عطر کمک می‌کند و شما را به استقلال و اعتماد به نفس دعوت می‌کند. رایحه رویایی این عطر اصیل، بیشتر برای مراسم‌های بسیار بزرگ مثل تولدها، عروسی یا مهمانی‌های خیلی رسمی مناسب است.

​​8) عطر ادکلن گرلن مون بلوم آف رز Mon Guerlain Bloom Of Rose


.jpg
خرید عطر گرلن مون در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر گرلن مون بلوم آف رز عطری با رایحه ملایم و خنک است که در سار 2019 وارد بازار عطر و ادکلن شد. در نتهای اولیه این عطر رایحه اسطوخودوس و مرکبات یک ترکیب جادویی را برای زنی اصیل می‌سازند. در قلب عطر رایحه بهار نارنج، گل رز و یاس برای زن زیبا طراوت و حس شادی را ایجاد می‌سازد. در آخر نیز رایحه وانیل و چوب صندل سفید با ساخت ترکیب جادویی و بسیار ساده این عطر را برای بانوی اصیل با روحی پر شور تکمیل می‌سازد. 

این عطر زنانه را برای روزهایی نگه دارید که می‌خواهید به اندازه خورشیدی در آسمان بدرخشید، زیرا عطر مون گرلن بلوم آف رز، بسیار دلرباست و با رایحه ای الهام بخش روح شمارا نوازش خواهد کرد.

9) عطر ادکلن لالیک لامور Lalique L’AMOUR


.jpg
خرید عطر لالیک لامور در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر لالیک لامور Lalique L’AMOUR عطری ملایم و شیرین است که در سال 2013 وارد بازار عطر و ادکلن شد. رایحه این عطر کمی به خنکی نزدیک است، نکته ای که عطر لامور را خاص می‌کند رایحه ای است که پس از مدت‌ها اسپری کردن در هوا می‌ماند. در نتهای اولیه این عطر رایحه ترنج، بهار نارنج و گل خوشبخوی رز به شما حس تازگی و طراوت را هدیه می‌دهد. در ادامه مسیر رایحه گل مریم، یاس، گاردینای یاسمنی جایگزین نتهای اولیه خواهد شد و برای شما حس‌های خوب و انرژی مثبت را به ارمغان می‌آورد.

در آخر نیز رایحه مشک، چوب صندل سفید و سدر روح عاشق شما را نوازش خواهد کرد. این عطر برای به علت ترکیبات شیرین و خنک برای روزهای گرم سال بسیار مناسب است.

10) عطر ادکلن بولگاری رز اسنشیال BVLGARI Rose ESSENTIELLE

.jpg
زیبایی در دستان شما

عطر رز اسنشیال از برند بولگاری با رایحه ای بسیار جذاب و شیرین در سال 2006 وارد بازار عطر و ادکلن شد. این عطر بی نهایت اسرار آمیز، شیک، نوستالژیک و باشکوه است. در نتهای اول این عطر شاهد حضور پررنگ رایحه گل رز، شاتوت و برگ گل بنفشه خواهید بود، این روایح تازگی و طراوت را در شما زنده نگه خواهد داشت. در ادامه نتهای گل یاسمن سفید و گل حساس، سرمستی بی نظیری را در شما ایجاد می‌نماید.

 در آخر رایحه مشک، چوب صندل، نعماع هندی و چوب گایاک با صمیمیت و اعتدال خود این عطر را برای زن شرقی تکمیل می‌سازد. عطر ایتالیایی رز اسنشیال از برند بولگاری به دلیل داشتن رایحه ای نسبتا خنک، در روزهای گرم سال می‌تواند احساسی دلچسب و ماندگار را برای شما ایجاد نماید.


شما عزیزان و همراهان فروشگاه جزیره عطر می‌توانید تمامی عطرهای مورد نظر خود را در نمونه‌های اورجینال، شرکتی و کوچک از سایت ما خریداری فرمایید.
با انتخاب یک عطر مناسب شادی را به افراد دوست داشتنی خود هدیه کنید.

دیگر مقالات پیشنهادی