محبوب ترین و بهترین عطرهای پاییز 2021 زنانه

دسته بندی : پیشنهاد عطر و ادکلن

زمان مطالعه ۸ دقیقه

محبوب ترین و بهترین عطرهای پاییز 2021 زنانه

1) عطر ادکلن لانکوم آیدول LANCOME Idol

بوی گلها و تازگی طبیعت قطعا برای اکثریت خانوم ها نشاط آوراست.اگر شماهم جزو این دسته هستید، بدون شک از عطری با رایحه گلابی و ترنج در آغاز، رز مالایی ، رز ترک و یاسمن هندی در نت های میانی و در نهایت رایحه گرم مشک و وانیل در روزهای سرد پاییزی لذت خواهید برد. بوی گلها و تازگی طبیعت قطعا برای اکثریت خانوم ها نشاط آوراست.اگر شماهم جزو این دسته هستید، بدون شک از عطری با رایحه گلابی و ترنج در آغاز، رز مالایی ، رز ترک و یاسمن هندی در نت های میانی و در نهایت رایحه گرم مشک و وانیل در روزهای سرد پاییزی لذت خواهید برد.

 عطر و ادکل لانکوم آیدول.jpg

2- عطر و ادکلن دیور جادور  ( ژادور ) Dior J`dore 

برند بسیار محبوب Dior این عطر را در سال 1999 در فرانسه رونمایی کرد. عطر jadoreبا رایحه ای شیرین توسط Calice Becker عطرسازمعروف ساخته شد و سالهاست جزو محبوب ترین و پرفروش ترین عطرهای جهان به شمار می آید. "ژدور" با ماندگاری فوق العاده و قیمت مناسب جزو عطرهای بسیار مقرون به صرفه است.ماهیت شیرین و رایحه طبیعی، این عطر را شایسته پادشاه فصل ها پاییز، می داند.  

​نت های آغازین عطر از ترنج، گلابی ،مگنولیا (نوعی گیاه گلدار به رنگ صورتی) ماندارین ، خربزه و هلو است. در میان ارکیده فریزنا ، گل مریم ، یاس و آلو و در نت های نهایی وانیل ، توت سیاه و مشک تمام کننده این عطر گرم و نارنجی رنگ هستند که رایحه دوست داشتنی به این عطر جذاب می بخشند.

ادوپرفیوم زنانه دیور مدل JADORE.jpg


3- عطر و ادکلن  گوچی بلوم  BLOOM NETTARE DI FLORI

این عطر جذاب حاصل همکاری برند GUCCI باALBERTO MORILLAS (عطرساز معروف اسپانیایی) است.  ترکیب گرم ،پر انرژی و هیجان انگیز عطر نشان دهنده اصالت و ماهیت ناب زنانه است. نت های آغازین عطر گل رز و زنجبیل است در ادامه یاس امین الدوله همراه با گل مریم و یاسمن به نت های میانی عطر لطافت می بخشد. در آخر مشک، نعناع هندی و گل اوسمانتوس (گیاهی که به عنوان زیتون چای در چین شناخته می شود و رایحه ای ملایم و لذت بخش دارد) با ترکیب تند و جذاب عطر را تکمیل می کند. 

طرح بطری عطر به رنگ صورتی پودری شباهتی به ظروف چینی قدیمی دارد. یک طرح هرباریوم (جمعی از گل ها وگیاهان خشک شده) همراه با لوگوی GUCCI که آن را جذاب تر نشان می دهد.این ظاهر با شکوه و رایحه فوق العاده باعث می شود این عطر هدیه خاصی در فصل پاییز باشد. 

ادوپرفیوم زنانه گوچی مدل BLOOM NETTARE DI FLORI.png

4 - عطر  ادکلن ورساچه کریستال نویر  Versace crystal noir 

عطری با رایحه گرم و تلخ که در سال 2004 توسط ANTONIE LIE وارد بازار شد.  زمانی که عطر را روی پوست و نبضتان اسپری می کنید، ترکیب بوی انگور سیاه، انجیر و گل بنفشه حس شادی و هیجان را به شما منتقل می کند. اندکی بعد شما متوجه بوی گل یاسمن خواهید شد و این رایحه جایگزین نت های اولیه می شود و در شما انرژی مثبت همراه با تمرکز ایجاد می کند. پس از مدتی طولانی در نت های پایانی عطر بوی چوب کشمیر، بوی چوب صندل، وانیل و گل آفتاب گردان جای نت های میانی را خواهد گرفت و این ترکیب معجزه آسا آرامش را به روح شما خواهد بخشید. ​با توجه به تمامی این رایحه های به کار رفته قدرت ماندگاری و پراکندگی عطر زیاد است.

این عطرهمه چیز تمام با ظاهری کریستالی، خاص و فریبنده بهترین گزینه برای هدیه دادن به عزیزانتان است.

ادکلن ورساچه کریستال نویر کوچک.jpg


5 - عطر ادکلن لانکوم لانویت ترزور   LANCOM LA NUIT TRESOR

“لانویت ترزور"عطری گرم و سوزان همراه با شیرینی پرالین(نوعی بادام) برای بانوان است. این عطر انبوهی از رایحه های صمغ کندر، وانیل، تمشک و رز سیاه را در نت های میانی خود دارد و ازاولین عطرهای لانکوم است که با رایحه گل فام،چوب و قهوه همراه با رایحه خوراکی های دلپذیر شما را به فضاهای هیجان انگیز و دلپدیر می برد.

این غطر ساخته شده توسط AMANDINE MARY و CHRISTOPHE RAYNAUD است که هنر بی نقص و نفیس خود را در آن جای داده اند. رایحه تمشک و رز داماسنا حالتی عمیق و اسرار آمیز به عطر بخشیده اند و رایحه وانیل و ارکیده شمارا درخشان تر از همیشه خواهد کرد.

عطر ادکلن لانکوم لانویت ترزور .jpg

6 - عطر ادکلن نارسیس رودریگز نارسیس پودری |  Narciso Rodriguez Narciso Poudree 

این عطر محصول سال 2016 است که به هدف دست یافتن به یک عطر زنانه واقعی ساخنه شد. این عطر با مشتی سرشار از رایحه مشک اعتماد به نفس زیادی را به بانوان هدیه می دهد. در آغاز با اسپری کردن عطر به روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی گل رز،شکوفه پرتقال و یاسمین خواهید شد. این ترکیب شیرین و لطیف انرژی و شادی را برای شما به ارمغان می آورد.

نت های میانی عطر که از مشک تشکیل شده اند هیجان را در شما بیشتر می کند و بعد از گذشتن زمانی طولانی تر نت های پایانی ساخته شده از علف وتیور(گیاه خس خس) چوب سدر، دانه ی تونکا (گیاهی برزیلی) و گیاه پاتچولی با هماهنگی چوبی و شیرین به روح و جسم شما آرامش و تمامی حس های خوب را منتقل خواهد کرد. بطری زیبا و مینیمال برای خانومهای شیک و ساده پسند هدیه ماندگاری خواهد بود.


عطر ادکلن نارسیس رودریگز نارسیس پودری.png

7 - عطر ادکلن لانکوم لا ویه است بله Lancome La Vie Est Belle

 به زبان فرانسوی و به معنای "زندگی زیباست" شعاری است که روی این عطر قرار گرفت که شمارا به انتخاب خوشبختی و شادمانی در زندگی سوق می دهد. این عبارت می گوید که زنانگی ناب با ماهیتی پرقدرت در این عطر انرژی بخش مجسم شده است. این عطر با رایحه گل های زنبق بهاری و حالت زمینی و خاکی نعناع هندی آمیخته شده تا برای شما سرمستی را به ارمغان بیاورد. در کنار این رایحه های دلپذیر ،رشته شکر و وانیل قرار گرفته است که عطر را هوس انگیزتر می کند. رایحه های دیگری مانند شکوفه پرتقال و یاس رازقی به این آمیزه جذاب پایان می دهد.

این عطر مدرن و پیچیده است و تجربه تند و گرمی از شرق را در سویه های گل فام و شیرین ، برای شما امکان پذیر می سازد. بطری عطر الهام گرفته شده از آرشیو شاهکارهای کمپانی لانکوم، نمادی از میراث غنی است که به مفهوم زنانگی و به شکل لبخند خلق شده است.

 عطر ادکلن لانکوم لا ویه است بله Lancome La Vie Est Belle.jpg

8 - عطر ادکلن ایو سن لورن بلک اپیوم Yves Saint Laurent Black opium

در سال 2014 برند مشهور ایوسن لوران این عطر را به بازار عرضه کرد و تا به امروز جزو محبوب ترین عطرها برای شب های سرد پاییزی و زمستانی بوده است. با اسپری کردن این عطر بوی خوش فلفل صورتی، شکوفه پرتقال و گلابی را حس خواهید کرد. در نت های میانی گل یاسمن همراه با قهوه به مشامتان می رسد و حس شادی و اعتماد به نفس را در شما چند برابر می کند و در پایان نت های ماندگار وانیل ،گیاه پانجولی و چوب درخت سرو این عطر جذاب را و زنانه را تکمیل می کند.

عطر ادکلن ایو سن لورن بلک اپیوم Yves Saint Laurent Black opium.png
9 - عطر ادکلن گرلن مون Guerlain Mon

در سال 2017 کمپانی گرلن یک عطر شرقی را به بازار عرضه کرد که توسط دو عطرساز معروف (DELPHINE JELK & THIERRY WASSER) طراحی شده بود. عطری جذاب و زنانه که برای طراحی آن از شخصیت و سلبریتی معروف ANGELINA JOLIE الهام گرفته شده بود و همین مسئله باعث افزایش محبوبیت این عطر شد.

کمپانی گرلن این اکسیر ارزشمند را با در هم آمیختن عناصر ناب پدید آورد که مانند یک تتوی دوست داشتنی بر روی تن شماست.

این عطر در نت های نخست ترکیبی آرامش بخش از اسطوخودوس و ترنج دارد که با وجود اینها شادی و انرژی را در عین آرامش منتقل می کند. در میان نت ها و قلب عطر به گل زنبق، یاسمن سفید و گل رز می رسیم که باعث جذابیت بی حدی در عطر می شود. و در پایان رایحه ها مون گرلن در ستایش زنانگی ترکیب تلخی از چوب صندل با لطافت وانیل، شیرین بیان و البته نعناع هندی شاهکاری سحرانگیز می آفریند.

عطر ادکلن گرلن مون Guerlain Mon.jpg

10 - عطر ادکلن لالیک مشکی انکر نویر   Lalique Encre Noire Pour Elle

برند لالیک در سال 2009 ادوپرفیوم زنانه لالیک نویر را مشابه با نسخه مردانه آن (لالیک نویر یا همان لالیک سیاه) روانه بازار کرد. این عطر توسط CHRISTINE NAGEL طراحی شد.

بطری عطر شبیه به بطری مردانه اش طراحی شده است،شکل مکعبی با نقش های طلایی. در رایحه این عطر بوی گل رز غالب است و در کنار آن مشک ترکیبی فوق العاده را ایجاد کرده است. هنگام اسپری روی پوست رایحه یک سمفونی با شکوه و شفاف از گل های فریزیا را در ترکیب مشک و ترنج احساس خواهید کرد و در پایان این عطر با قدرت و با ترکیبی تاریک و مرموز از راه می رسد که بخاطر داشتن رایحه گیاه خس خس و چوب است و باعث افزایش اعتماد به نفس در روح زنانه شما خواهد شد.

 عطر ادکلن لالیک مشکی انکر نویر   Lalique Encre Noire Pour Elle.jpg

دیگر مقالات پیشنهادی