عطرهایی که باعث اعتماد به نفس می‌شوند

دسته بندی : پیشنهاد عطر و ادکلن

زمان مطالعه ۱۰ دقیقه

عطرهایی که باعث اعتماد به نفس می‌شوند

​به مشخصات و ویژگی‌های بعضی از عطرها که دقیق‌تر نگاه می‌کنیم، افزایش اعتماد به نفس را مشاهده خواهیم کرد. از نظر شما آیا این منطقی است که بگوییم ایجاد اعتماد به نفس همراه با عطر یک پدیده واقعی می‌باشد؟! آیا این امکان وجود دارد که عطر ادکلن موجب اعتماد به نفس در انسان‌ها شود؟! در جواب باید بگوییم که بله می‌شود.

رایحه و بوی عطرها در ذهن انسان باقی خواهد ماند و بر روی رفتار و اخلاق او تاثیرات بخصوصی دارد، تا جایی که برای درمان برخی افسردگی‌ها، عطر درمانی نیز توصیه می‌شود. پس این یک مسئله کاملا طبیعی می‌باشد که بگویند "عطرها باعث ایجاد اعتماد به نفس می‌شوند". در ذهن انسان، یک جزء به نام کورتکس وجود دارد که رایحه‌های عطر را در خود نگه می‌دارد، به همین علت بر روی روحیه و اخلاق انسان‌ بسیار تاثیر گذار بوده است. از این رو می‌گوییم عطرهایی که اعتماد به نفس می‌آورند وجود دارند.

​عطر ادکلن‌هایی که باعث ایجاد اعتماد به نفس می‌شوند

حال که قبول کردیم ایجاد اعتماد به نفس با عطر امکان پذیر می‌باشد و چنین عطرهایی وجود دارد باید بدانیم که دقیقا چه اسانس و رایحه‌هایی در عطرها باعث ایجاد اعتماد به نفس می‌شوند. در طبیعت 4 رایحه وجود دارد که اعتماد به نفس را بالا می‌برد و همچنین در صنعت عطرسازی نیز کاربرد دارد. اگر کنجکاو هستید که بدانید واقعا این رایحه‌ها چه تاثیری دارند می‌توانید خودشان را تهیه کرده و امتحان کنید. ما در این مقاله نیز سعی داریم که به بررسی هر کدام از آن‌ها بپردازیم:

1: گیاه یلانگ یلانگ

عطرهایی که باعث اعتماد به نفس می‌شوند.jpg

یلانگ یلانگ یکی از گیاهانی می‌باشد که در صنعت عطر سازی نیز کاربرد دارد. گیاه یلانگ یلانگ یک آرامبخش قوی است که اعتماد به نفس شما را تا مرز زیادی بالا می‌برد. برای افرادی که روز پرتنشی را می‌گذرانند به شدت پیشنهاد می‌شود که حتما گیاه یلانگ یلانگ را تهیه کرده و استشمام کنند، احساسی که در آن‌ها به وجود می‌آید کاملا قابل درک و تشخیص است. در ادامه دو مورد از بهترین عطرهایی که گیاه یالانگ یلانگ در آن بکار رفته است را معرفی می‌کنیم.

عطر ادو پرفیوم زنانه کرید مدل AVENTUS FOR HER

عطرهایی که باعث اعتماد به نفس می‌شوند.jpg

عطر زنانه کرید مدل AVENTUS FOR HER یک عطر زنانه، فرانسوی و محبوب می‌باشد که با رایحه‌ای شیرین در سال 2016 به بازار عطر ادکلن‌های زنانه عرضه گردید. عطر AVENTUS FOR HER که از ماندگاری، قدرت پخش بوی بسیار بالایی برخوردار است در دسته گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای قرار دارد و برای استفاده در تمام فصل‌های سال به شدت توصیه می‌شود. شیشه عطر AVENTUS FOR HER بسیار زیبا و شیک طراحی شده است که یکی از مشهورترین عطرهای فرانسه برای بانوان در نظر گرفته می‌شود.

به محض اسپری کردن عطر AVENTUS FOR HER بر روی محل نبض خود متوجه ترکیبی از بوی گیاه پاتچولی، سیب سبز، نارنج، لیمو، فلفل صورتی، گل بنفشه خواهید شد. با گذر زمان در رایحه میانی به ترکیبی از بوی چوب صندل، گل رز، مشک خواهید رسید که حسی سرشار از هیجان و انرژی مثبت را برای شما به ارمغان می‌آورد. پس از مدت زمانی طولانی، بوی دلپذیر هلو، انگور سیاه، یلانگ یلانگ، عنبر را استشمام خواهید کرد که این روایح دل‌انگیز رایحه پایانی عطر AVENTUS FOR HER را تشکیل خواهد داد و اعتماد به نفس بالایی را برای شما به وجود می‌آورد.

عطر زرجف کازاموراتی مدل 1888

عطرهایی که باعث اعتماد به نفس می‌شوند.jpg

عطر زرجف کازاموراتی مدل 1888 عطری زنانه و مردانه که با رایحه‌ای گرم و شیرین در سال 2013 به بازار عطر ادکلن عرضه گردید. عطر کاساموراتی 1888 که در دسته گروه بویایی شرقی، گلی قرار دارد از ماندگاری، پراکندگی بسیار خوبی برخوردار است و برای استفاده در فصل‌های سرد پاییز و زمستان نیز پیشنهاد می‌شود.

با اولین اسپری بر روی محل نبض خود به رایحه اولیه که شامل ترکیبی از بوی گشنیز، گل میخک، فلفل، زعفران می‌باشد خواهید رسید. سپس در رایحه میانی ترکیبی از بوی گل رز، شکوفه پرتقال، گل یلانگ یلانگ را استشمام خواهید کرد که ایجاد اعتماد به نفس با عطر در اینجا مشخص خواهد شد. پس از مدت زمانی طولانی، ترکیبی دل‌انگیز از بوی چوب صندل، نعناع هندی، عنبر، توس رایحه پایانی عطر زرجف کازاموراتی مدل 1888 را تکمیل خواهد ساخت.

ناگفته نماند که رایحه گیاه یلانگ یلانگ بیشتر در عطر ادکلن‌های زنانه نیز یافت می‌شود.

2: گیاه برگاموت

عطرهایی که باعث اعتماد به نفس می‌شوند.jpg

گیاه برگاموت در دسته مرکبات قرار دارد که عموما از ایتالیا، ساحل عاج و بخش‌های آسیایی نیز می‌آید. رایحه گیاه برگاموت تاثیر عجیبی در بالا بردن اعتماد به نفس و آرامش افراد دارد. تاثیر گیاه برگاموت بسیار فوری بوده و نقش بسزایی را در صنعت عطر سازی ایفا می‌کند. اگر تمایل دارید که عطر ادکلنی را با ترکیبات گیاه برگاموت پیدا کنید، ما دو نمونه زنانه و مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

عطر ویزام دی الرصاصی مدل RASASI AL WISAM DAY

عطرهایی که باعث اعتماد به نفس می‌شوند.jpg

عطر RASASI AL WISAM DAY عطری مردانه و جذاب که با رایحه‌ای شیرین در دسته گروه بویایی شرقی سرخس گونها قرار دارد. عطر RASASI AL WISAM DAY که از ماندگاری، پراکندگی بسیار بالایی برخوردار است برای استفاده در فصل‌های گرم و آتشین بهار و تابستان نیز توصیه می‌شود. شیشه عطر RASASI AL WISAM DAY بسیار جذاب بوده و کاملا خوشایند آقایان می‌باشد.

به محض اسپری کردن عطر الوسام RASASI AL WISAM DAY متوجه ترکیبی از بوی برگاموت، اسطوخودوس، گل شمعدانی خواهید شد که در همین ابتدا اعتماد به نفس و آرامش لذت بخشی وجود شما را در بر می‌گیرد. سپس در رایحه میانی، ترکیباتی از بوی گل رز، مریم گلی، چوب صندل، سدر، چوب عود را استشمام خواهید کرد که انرژی مثبت خاصی را برای شما به همراه خواهد داشت. در رایحه پایانی عطر RASASI AL WISAM DAY شاهد ترکیباتی اغواکننده از بوی کهربا، مشک، عود، چوب بلوط خواهید بود.

عطر زنانه الرصاصی مدل DAREJ POUR FEMM

عطرهایی که باعث اعتماد به نفس می‌شوند.jpg

عطر دراج DAREJ POUR FEMM عطری زنانه و لطیف که با رایحه‌ای خنک و شیرین در سال 2010 به بازار عطر ادکلن‌های زنانه عرضه گردید. عطر DAREJ POUR FEMM که در دسته گروه بویایی شرقی میوه‌ای قرار دارد از ماندگاری، قدرت پخش بوی بسیار بالایی برخوردار است و برای استفاده در تمام فصل‌های سال نیز پیشنهاد می‌شود. رایحه اولیه عطر DAREJ POUR FEMM را ترکیبی مرکباتی از بوی شکوفه نارنج، برگاموت، نت‌های سبز و هلو تشکیل خواهد داد که انرژی و اعتماد به نفس عجیبی به شما هدیه می‌بخشد.

با گذر زمان، رایحه میانی با ترکیبی از بوی گل یاسمن، گل آفتاب پرست، گل ارکیده، گل پنبه از راه می‌رسد و حسی سرشار از طراوت و تازگی را برای شما به ارمغان می‌آورد. پس از مدت زمانی طولانی، رایحه پایانی با ترکیبی هوس‌بر‌انگیز از بوی چوب صندل، علف وتیور، کارامل، وانیل، کهربا، مشک، گیاه پاتچولی عطر DAREJ POUR FEMM را تکمیل خواهد ساخت.

3: چوب صندل

عطرهایی که باعث اعتماد به نفس می‌شوند.jpg

اگر در درون خود به دنبال اعتماد به نفس بالایی می‌باشید، چوب صندل نیز به شدت به شما توصیه می‌شود. گیاه چوب صندل از ترکیبات آرامش بخشی برخوردار می‌باشد که تمرکز را در وجود شما به میزان زیادی افزایش خواهد داد. ما به شما دو مدل از عطر ادکلن‌هایی را که در آن‌‌ها از گیاه چوب صندل استفاده شده است و به دنبال خود اعتماد به نفس ویژه‌ای را به همراه خواهد داشت، معرفی خواهیم کرد.

عطر ادکلن شانل مدل BLEU DE CHANEL PARFUM
عطرهایی که باعث اعتماد به نفس می‌شوند.jpg

عطر ادکلن بلو د شنل BLEU DE CHANEL PARFUM عطری مردانه و جذاب که با رایحه‌ای تلخ و ملایم در سال 2018 به بازار عطر ادکلن‌های مردانه عرضه گردید. عطر مشهور BLEU DE CHANEL PARFUM که از ماندگاری، پراکندگی بسیار خوبی برخوردار است در دسته گروه بویایی چوبی معطر قرار دارد و برای استفاده در تمام فصل‌های سال نیز پیشنهاد می‌شود.

هنگامی که اولین اسپری از عطر BLEU DE CHANEL PARFUM را بر روی محل نبض خود می‌زنید، ترکیبی از بوی گیاه پاتچولی، چوب صندل، زنجبیل، گل لادن، جوز، رایحه اولیه آن را تشکیل خواهد داد که به سرعت در فضا پخش شده و حسی سرشار از اعتماد به نفس را به شما و اطرافیانتان منتقل خواهد کرد. با گذشت زمان، در رایحه میانی به ترکیباتی از بوی نعناع، علف وتیور، گل یاسمین، لیمو، نت‌های چوبی خواهید رسید که طراوت، شادی و نشاط لذت بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورد. در نهایت، ترکیبی سرمست‌ کننده از بوی عنبر، فلفل صورتی، چوب سدر، بخور خوشبو، گریپ فروت، رایحه پایانی عطر بلو د شنل را تشکیل خواهد داد.

عطرادکلن امپر اوربان مدل URBAN
عطرهایی که باعث اعتماد به نفس می‌شوند.jpg

عطر امپر اوربان URBAN عطری زنانه و شیک دارای رایحه‌ای شیرین، ملایم که توسط برند امپر به بازار عطر و ادکلن ارائه گردید. عطر امپر اوربان در دسته گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار دارد که دارای ماندگاری بالا و قدرت پخش بوی بسیار است. عطر URBAN با نت‌های خاص و دل نشینی که دارد برای مصرف در روز و شب‌های گرم تابستان، بهار نیز پیشنهاد می‌شود.

در هر سه نت عطر امپر اوربان، روایح شیرین، گلی میوه‌ای و مرکبات را احساس خواهید کرد. با رایحه اولیه عطر در هر سه نت عطر امپر اوربان، روایح شیرین، گلی میوه‌ای و مرکبات را احساس خواهید کرد. با رایحه اولیه عطر URBAN شما متوجه بوی ناب ترنج و مویز می‌شوید که حس سر زندگی و انرژی ویژه‌ای را به شما و اطرافیانتان منتقل خواهد کرد.

با گذشت زمان ترکیبی جادویی از گل رز، چوب صندل، ریشه زنبق زرد، رایحه میانی عطر URBAN را تشکیل خواهد داد که آرامش و اعتماد به نفس را به شما القا خواهد کرد. بعد از مدت زمانی طولانی رایحه پایانی جایگزین رایحه میانی می‌شود، که شما ترکیبی از مشک و توت سیاه به مشامتان می‌خورد. این روایح فراموش نشدنی، مخصوص بانوان شیک، باوقار و سرزنده می‌باشد.

4: گل یاسمن

عطرهایی که باعث اعتماد به نفس می‌شوند.jpg

یکی از بهترین گل‌های خوش‌ عطری که در افزایش اعتماد به نفس کارایی دارد، گل یاسمن می‌باشد. معمولا این رایحه بیشتر زنانه بوده و در رفع ناراحتی و بیماری‌های روانی نیز بسیار موثر است. گل یاسمن، استرس و تشویش را از شما دور کرده و حال و هوای بسیار خوبی را به شما هدیه می‌بخشد. در ادامه، به دو عطر ادکلنی که گیاه گل یاسمن را در خود جای داده است، می‌پردازیم.

عطر ادکلن لیتون د مارلی LYTON
عطرهایی که باعث اعتماد به نفس می‌شوند.jpg

عطر لیتون از برند د مارلی LAYTON عطری زنانه و مردانه که با رایحه‌ای گرم و تند در سال 2016 به بازار عطر ادکلن عرضه گردید. عطر LAYTON با ماندگاری، پراکندگی بسیار خوبی که دارد در دسته گروه بویایی شرقی گلی قرار دارد و برای استفاده در فصل‌های سرد زمستان و پاییز نیز پیشنهاد می‌شود. رایحه اولیه عطر LAYTON با ترکیبی از بوی اسطوخودوس، نارنج، سیب، پرتقال ماندارین آغاز می‌شود.

با گذر زمان، با فرا رسیدن رایحه میانی، شما ترکیبی گلی بوی دلپذیر گل بنفشه، گل یاسمن، گل شمعدانی را استشمام خواهید کرد که آرامش و اعتماد به نفس بالایی را برای شما و اطرافیانتان به همراه خواهد داشت. و در نهایت، ترکیبی از بوی هوس‌بر‌انگیز چوب گایاک، گیاه پاتچولی، چوب صندل، هل، وانیل، فلفل، رایحه پایانی عطر لیتون LAYTON را تکمیل خواهد ساخت.

عطر ادکلن شانل مدل COCO NOIR
عطرهایی که باعث اعتماد به نفس می‌شوند.jpg

عطر ادکلن نویر مشکی COCO NOIR عطری زنانه و محبوب که با رایحه‌ای گرم، تلخ و شیرین در سال 2012 به بازار عطر ادکلن عرضه گردید. عطر فریبنده COCO NOIR در دسته گروه بویایی چوبی گلی مشکی قرار دارد که دارای ماندگاری، قدرت پخش بوی بسیار خوبی است و برای استفاده در فصل‌های سرد زمستان و پاییز نیز پیشنهاد می‌شود. عطر COCO NOIR در همان ابتدا با رایحه اولیه خود که تشکیل شده از بوی گریپ فروت، نارنج می‌باشد حسی سرشار از طراوت را به شما می‌بخشد.

پس از مدت زمان کوتاهی، رایحه میانی با ترکیبی از بوی گل یاسمن، رز، نرگس، گل شمعدانی از راه می‌رسد و به دنبال خود اعتماد به نفس ویژه‌ای را برای شما و اطرافیانتان به ارمغان می‌آورد. در نهایت، ترکیبی اغواگرانه از بوی دانه تونکا، گیاه پاتچولی، چوب صندل، وانیل، مشک، کوکنار، رایحه پایانی عطر کوکو نویر COCO NOIR را برای شما تکمیل خواهد ساخت.

شما عزیزان میتوانید تمامی عطرهای مورد نظر خود را در مدلهای اورجینال، شرکتی و کوچک با قیمتی بسیار مناسب از سایت جزیره عطر تهیه فرمایید.

دیگر مقالات پیشنهادی