بهترین و محبوب‌ترین عطرهای پاییز 2021 مردانه

دسته بندی : پیشنهاد عطر و ادکلن

زمان مطالعه ۸ دقیقه

بهترین و محبوب‌ترین عطرهای پاییز 2021 مردانه

بعضی از مردان تصور می کنند که اگر از عطرها و ادکلن‌هایی با رایحه تند و تیز استفاده کنند، جلب توجه بیشتر و تاثیر بیشتری بر روی اطرافیان خواهند داشت، این عقیده اشتباه است. عطرهایی با بوی تند برای مراسمات و فضاهای باز طراحی شده‌اند و برای مصرف روزانه خصوصا در فصل سردی مثل پاییز، بهتر است از عطرهایی گرم و رمانتیک استفاده کنید. به این نکته توجه داشته باشید که رایحه عطر شما در ناخودآگاه اطرافیانتان باقی خواهد ماند. رایحه عطر شما می تواند یادآور لحظات شادی، عشق یا غم باشد.

انتخاب یک عطر خوب و شایسته شخصیت شما، می تواند یک لحظه را دوباره به شما و اطرافیانتان هدیه بدهد و خاطره ای از گذشته را بازسازی کند. در ادامه می‌توانید درباره 10 عطر و ادکلن برتر و محبوب سال 2021 مردانه، که مناسب فصل پاییز است بخوانید، و بنا بر سلیقه خود عطر شایسته‌ای را انتخاب کنید. 

1 - عطر ادکلن تام فورد نویر   Tom Ford Noir

محصول سال 2012 برای آقایان شیک پوش و خاص پسند. رایحه متفاوت این محصول از مشک حیوانی به اسم "گربه زباد" است.این حیوان ماده روغنی معطر از غده های خود ترشح می کند که اسانس اصلی این عطر را تشکیل می دهد. نت های آغازین این عطر گرم از ترنج، بنفشه، فلفل صورتی و لیمو است و بعد از آن در نت های میانی به سالویا اسکلاریا (نوعی گیاه دارویی) ، زنبق و رز می رسیم. همچنین رایحه های پایه این عطر را لوبان، کهربا، نعناع هندی، اپوپوناکس (رایحه ای عسلی) و بوته وحشی تشکیل می دهد.این عطر می تواند هدیه ای خیلی خاص در فصل پاییز باشد.


 عطر ادکلن تام فورد نویر   Tom Ford Noir.png


2- عطر ادکلن کارنر بارسلونا کوییرز - کوییغ  Carner Barcelona Cuirs

هیجان و شادی در رایحه زعفران و زیره سیاه را می توانید با اولین اسپری کردن این عطر روی پوست ونبضتان حس کنید بعد ازمدتی زیبایی نت های میانی ترکیب شده ازگل بنفشه،چوب سدروصندل،گیاه پاتچولی وچوب گایاک جایگزین خواهد شد وآرامش رابه شما هدیه می دهد.  در پایان حس مرموزوعجیب دانه های تونکا،مشک عود وعنبر،چرم و گل لادن شما را خاص تراز همیشه نشان خواهد داد.


 عطر ادکلن کارنر بارسلونا کوییرز - کوییغ  Carner Barcelona Cuirs.png


3- عطر دولچه گابانا دوان  ادوپرفیوم  Dolce & Gabbana The One for Men EDP

رایحه چوبی و ادویه ای برای آقایان هیچوقت قدیمی نمی شود. این عطر از رایحه های گریپفروت،گشنیز و ریحان که در ادامه با نت های گرم هل و زنجبیل ترکیب می شوند نشان دهنده مرد کاریزماتیک و پیچیده است. که در نهایت با نت های پایانی تنباکو و کهربا به شما اعتماد به نفس واقعی را هدیه خواهد داد.


عطر دولچه گابانا دوان  ادوپرفیوم  Dolce & Gabbana The One for Men EDP.png


4- عطر جیونشی جنتلمن انلی ادوتویلت Givenchy Gentlemen Only Eau De Toilette 

این محصول در سال 1974 توسط PAUL LEGER معرفی شد. آمیزه آروماتیک – چوبی این عطر ترکیبی از نت های ادویه ای و رایحه چرم روسی است که ماهرانه باهم آمیخته شده اند تا جلوه ای تماما نیرومند وسر سخت داشته باشد.
نت های اولیه شامل ترخون،دارچین،عسل و رز برای آقایان شخصیتی با وقار را به همراه می آورد و در ادامه رایحه سدر،ریشه زنبق و یاس گرما را به شما خواهد بخشید. در آخر نیز با ترکیب فوق العاده مشک،کهربا،وانیل،خزه درخت بلوط ومشک زیاد شما را سرشار از سویه های جاودانه مردانگی و اغواگرانه ناب خواهد کرد.


عطر جیونشی جنتلمن انلی ادوتویلت Givenchy Gentlemen Only Eau De Toilette.png


5- عطر ادکلن دانهیل آیکون الیت  dunhill Icon Elite

اولین عطر از کالکشن ICON که قصد دارد روح و میراث کهن کمپانی DUNHILL را حفظ کند – این عطر ماهیتی چوبی،ساده و شدیدا مردانه دارد.از رایحه های این عطر جذاب میتوان به خس خس،چوب صندل و چوب آبنوس اشاره کرد که با مهارت خاصی به نت شیرین و ادویه ای هل اضافه شده است .این عطر پیشنهاد ما ست برای آقایان شیک و ساده پسند.


عطر ادکلن دانهیل آیکون الیت  dunhill Icon Elite.png


6- عطر و ادکلن دیور امبره نویت Christian Dior Ambre Nuit

این عطر در سال 2009 روانه بازار شد که بسیار نوآورانه و براساس ساختاری پیچیده و هوس انگیز طراحی شده است. بعداز اسپری کردن آن به روی پوستتان طراوت و درخشندگی رایحه گریپفروت شروع می شود و در ادامه رز ترکیه ای و فلفل صورتی حس سرمست کننده ای را به شما انتقال خواهد کرد. در آخر نت گرم کهربا این ترکیب را کامل می کند و اثری هوس انگیز را به جای می گذارد.


عطر و ادکلن دیور امبره نویت Christian Dior Ambre Nuit.png


7-  عطر ادکلن دیور ساواج ( ساوج ساواژ )  Dior Sauvage

به محض اسپری کردن عطر بر روی پوستتان رایحه فلفل سیچوان،نارنج وعنبر را استشمام خواهید کرد .فلفل سیچوان با گرما و تندی،انرژی زیادی را به شما و اطرافیانتان منتقل میکند. این عطر با ماندگاری و پراکندگی زیاد برای مصرف روزانه آقایان پرکار بسیار مناسب است.رایحه ی اسطوخودوس ، خس خس و در پایان آن سدر وامبروکسان و یک ترکیب جسورانه و جذاب را برای مردان اصیل می سازد.


عطر ادکلن دیور ساواج ( ساوج ساواژ )  Dior Sauvage.png


8- عطر ادکلن پاکو رابان وان میلیون  Paco Rabanne 1 Million

( یکی از سازندگان این عطر) بعد از معرفی محصول اش در اینستاگرام نوشت:این عطر تصادفا متولد شده است.از سفر بر می گشتم که متوجه شدم دو بطری در کیف چرمی ام شکسته شده است. یکی کرم ضد آفتاب بود و دیگری نمونه ای ازسیستوس ،بویی تماما عرفانی فضا را پر کرده بود و من آن را در یک فرمول ساده ثبت کردم: بوی متضاد شورمانوی ، گل مریم با ترکیب چرم صمغی.  این عطر جذاب با ظاهری شیک و فریبنده هدیه ای فوق العاده برای عزیزان شما خواهد بود.


عطر ادکلن پاکو رابان وان میلیون  Paco Rabanne 1 Million.png


9- عطر ادکلن تام فورد توباکو عود  Tom Ford Tobacco Oud

محصولی از سری پرایوت ادکلن سازی TOM FORD که ظاهری شبیه همه محصولات این کالکشن در رنگی تیره ارائه شده است. رایحه این عطر ترکیبی از تنباکو وعود است که برملا کننده تاریخ مرموزعربی است و از قلب دانه های چوب عود و بخورمعطر تنباکو پدید آمده است. در کناراین ترکیبات رایحه ادویه جات، چوب صندل و نعناع هندی نیز گرما را در این روز های سرد به شما هدیه خواهد داد.

عطر ادکلن تام فورد توباکو عود  Tom Ford Tobacco Oud.png


10- عطر ادکلن هی وود راکی مانتین وود مشکی  He Wood Rocky Mountain Wood

 این عطر سال2009 به بازارعرضه شد که الهام گرفته شده از کوه های کانادایی است. نت های سنگین و چوبی این عطر شاهکار شخصی به اسم DAPHNE BUGEY است. بعد از اسپری کردن این عطر برروی نبض تنتان متوجه بوی فلفل،گل بنفشه و بخارمعطر خواهید شد که انرژی و هیجان را برای شما به دنبال خواهد داشت. نت های میانی برای شیرینی و انرژی مثبت عطر ترکیبی از علف وتیور و گل زنبق است و با گذشت زمانی طولانی نوبت به نت های پایانی می رسد که تشکیل شده از چوب سدر،مشک عنبر است و در شما و اطرافیانتان حس حضور در طبیعت را به ارمغان می آورد.

 عطر ادکلن هی وود راکی مانتین وود مشکی  He Wood Rocky Mountain Wood.png


شما همراهان می‌توانید عطرهای مورد نظر خود را در مدلهای اورجینال، شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر خریداری نمایید.

دیگر مقالات پیشنهادی