بهترین عطرها برای ولنتاین

دسته بندی : پیشنهاد عطر و ادکلن

زمان مطالعه ۱۰ دقیقه

بهترین عطرها برای روز ولنتاین

روز ولنتاین valentine یکی از عاشقانه‌ترین روزها در سال است، که در این روز زوج‌ها برای نشان دادن عشق خود به همدیگر  به دنبال بهترین هدیه برای نشان دادن عشق خود به طرف مقابل هستند. این مناسبت هر سال در اکثر کشورهای دنیا، در روز 14 فوریه یا 25 بهمن جشن گرفته می‌شود. درواقع داستان روز ولنتاین بیشتر شامل یک افسانه در روم باستان است.

در یکی از افسانه‌ها گفته می‌شود در زمان فرمانروایی کلودیوس دوم، کشیشی به نام والنتین می‌زیسته است. کلودیوس در آن زمان عقیده داشت پسرهای مجرد جنگجوهای بهتری نسبت به مردان متاهل هستند، به همین دلیل ازدواج را برای آنان ممنوع کرد. زمانی که سنت والنتین این خبر را شنید تصمیم گرفت به طور مخفیانه، پسرها را به عقد دختران دلخواهشان در بیاورد. در همین حین وقتی خبر به گوش کلودیوس رسید، دستور داد سنت والنتین را گردن بزنند.

.jpg

در افسانه‌ای دیگر گفته می‌شود سنت والنتین عاشق دختر نگهبان زندان خود می‌شود و قبل از مرگش برای او نامه‌ای می‌نویسد که در آن نوشته شده بود: از طرف والنتین تو.

بهترین هدیه برای روز ولنتاین

در روز ولنتاین شما گزینه‌های زیادی برای هدیه دادن دارید، مانند: عینک، ساعت، اکسسوری‌های لوکس، لباس و... . اما یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه دادن ر روز ولنتاین عطر است. عطرها ویژگی هایی دارند که همیشه می توان به عنوان یک هدیه ارزشمند روی آن ها حساب کرد. عطرو ادکلن به عنوان بهترین هدیه هایی محسوب می شوند، که اگر به درستی و با سلیقه انتخاب شوند، و مورد پسند شخص دریافت کننده قرار بگیرند، تا همیشه برای آن شخص ماندگار خواهند بود.

نکاتی که باید هنگام خرید عطر توجه داشته باشید: رایحه مناسب و مطابق با سلیقه شخص دریافت کننده. ظاهر زیبا و لوکس. استایل شخص مقابل. آیا در مواقع خاص استفاده می کند یا برای مصرف روزانه؟

.jpg

آیا عطر باعث جدایی می‌شود؟

یکی از خرافه ها و اعتقاداتی که در این دوره بسیار شکل گرفته، این است که هدیه دادن عطر باعث جدایی می شود! کسی نمی داند همچین عقیده ای از کجا و چگونه شکل گرفته است. ولی حتی در نگاه کائنات نیز هرچیزی را که باور کنید، برای شما اتفاق می افتد. زیرا باور خود را بر این راستا تشکیل داده اید. در هر صورت یک رایحه خوش چیزی را در طرف مقابل شما به جای می گذارد، که حتی بعد از تمام شدن عطر و سالها بعد وقتی در خیابانی قدم می زنید و رایحه ای آشنا را استشمام می کنید، می تواند برای شما یا فرد مورد نظر، یادآور اتفاقات گذشته و خاطرات تلخ و شیرین باشد.

معرفی 6 عطر برای روز ولنتاین /زنانه/

1)  گود گرل Good Girl CH


.jpg
خرید عطر گودگرل مشکی در مدلهای اورجینال، شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر گود گرل مشکی از برند کارولینا هررا Carolina Herrera با رایحه‌ای گرم و تلخ در سال 2016 وارد بازار عطر و ادکلن شد. ظاهر و رایحه‌های بی‌نظیر عطر گودگرل، آن را به یکی از بهترین عطرها برای هدیه دادن به خانم‌های سخت پسند تبدیل کرده است. عطر گود گرل مشکی اورجینال با ظاهری بسیار جالب و جذاب به شکل یک کفش پاشنه بلند با پاشنه ای طلایی است و رنگ بطری سورمه‌ای بسیار تیره است. عطر گود گرل مشکی اورجینال به طوری طراحی شده است که مانند کفشی فاخر، جلال و شکوه یک زن چشم نواز را تجلی کند.

​​رایحه‌های عطر گودگرل مشکی

عطری با رایحه ای گرم و شرقی که با اولین اسپری روی نبضتان بوی بادام و قهوه را استشمام خواهید کرد که باعث ایجاد هیجان در شما خواهد شد. پس از گذشتن مدتی رایحه گل مریم، یاسمن در شما حس های مثبت و انرژی را افزایش خواهد داد. در آخر نیز دانه تونکا، کاکائو حس شادی را در شما تقویت می کند. رایحه های موجود درعطر گود گرل مشکی اورجینال، آن را برای فصول سرد سال بسیار مناسب کرده است.

2) عطر ادکلن ژان پل گوتیه اسکندال Jean Paul Gaultier Scandal


.jpg
خرید عطر اسکندال در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ژان پل گوتیه اسکندال Jean Paul Gaultier Scandal با رایحه‌ای گلدار و معطر در سال 2017 وارد بازار عطر و ادکلن شد. عطر ژان پل گوتیه اسکندال برای زنان قدرتمند و اصیل طراحی شد. طراحی بطری عطر ژان گوتیه اسکندال به شیوه‌ای بسیار خاص و جذاب طراحی شده است، که نمادی از آزادی و آزادگی را نشان بدهد. بطری عطر بسیار ساده است و درپوش آن هدف اصلی طراحی را در بر می گیرد. پاهایی طلایی رنگ به نشانه برتری و شیدایی، بر روی عطر قرار گرفته شده است. این نماد نشان می دهد که با انتخاب عطر ژان گوتیه اسکندال دیگر روی زمین بند نخواهید شد، و می توانید زنی آزاد، جذاب، گرم و گیرا باشید.

رایحه‌های عطر ژان پل گوتیه اسکندال

در هنگام اسپری کردن عطر ژان پل گوتیه اسکندال، شما می توانید رایحه پرتقال خونی، نارنگی ماندرین را استشمام کنید. این سرآغازی بسیار شیک و دلنشین است. در قلب عطر رایحه یاس، عسل، گاردینای یاسمنی، هلو، شکوفه پرتقال قرار گرفته است و برای شما حس تازگی را به ارمغان خواهد آورد. در آخر نیز رایحه شیرین بیان، موم، کارامل و نعناع هندی عطر ژان گوتیه اسکندال را برای زنی پرهیاهو و اغواگر تکمیل می سازد.

3) عطر ادکلن میس دیور Miss Dior


.jpg
خرید عطر میس دیور در مدل شرکتی از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن میس دیور، عطری بسیار شیک و با لطافت است که در سال 2012 توسط برند دیور Dior , وارد بازار شد. این عطر با رایحه ای بسیار ملایم و خاص، برگرفته شده از دختر مدرن و جذاب امروزی است. بطری صورتی رنگ و درخشان این عطر بسیار لوکس و دخترانه طراحی شده است. روی پلاک نقره ای رنگ درج شده روی بطری عطر می توانید با خ زیبایی، نام Miss Dior را مشاهده کنید. همچنین روبان نقره ای بامزه ای که دور گردن بطری پیچیده شده است، ظاهر بسیار شاد و زیبایی را به عطر میس دیور هدیه داده است.

رایحه‌های عطر میس دیور

هنگامی که عطر میس دیور Miss Dior را بر روی نبض مچ دستتان یا روی پوست و نزدیکی گردن خود اسپری می کنید، رایحه تازه آلاهید، ترنج، گل خوشبوی یاسمن و گیاه کلاری به مشام شما خواهد رسید. این رایحه ها حس طراوت را به شما می بخشند. سپس بعد از گذشتن مدتی نت های میانی با رایحه های جذاب و خوشبوی گل میخک، گل زنبق و گل یاس، گل برف و گل نرگس به همراه گل محمدی و ریشه زنبق زرد، جایگزین نت های اولیه خواهند شد و درخشندگی و جذابیت بی همتا را در شما چندین برابر می کند.

4) عطر ادکلن ژان پل گوتیه کلاسیک Jean Paul Gaultier Classique


.jpg
خرید عطر ژان گوتیه کلاسیک در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن ژان پل گوتیه کلاسیک Jean Paul Gaultier Classique عطری با رایحه گرم و شیرین است که در سال 1993 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. عطری زنانه و بسیار خاص با ظاهری متفاوت. ظاهر عطر به طور اندامی  ظریف و زنانه طراحی شده است، که آن را برای هدیه دادن به خانم‌های خوش سلیقه مناسب کرده است.

رایحه‌های عطر ژان پل گوتیه کلاسیک

زمانی که عطر ژان پل گوتیه کلاسیک را بر روی پوست و نبضتان اسپری می‌کنید، رایحه ماندرین، گل رز، شکوفه پرتقال، انیسون ستاره‌ای ترکیبی بسیار جذاب را می‌سازد و فضای اطراف شما را به سرعت پر می‌کند. در ادامه رایحه آلو، زنبق، ارکیده، زنجبیل برای شما تازگی و طراوت را به ارمغان می‌آورد. در آخر نیز رایحه گرم دارچین، وانیل، کهربا و مشک عطر ژان پل گوتیه کلاسیک را برای زنی خوش پوش تکمیل می‌سازد.

​​5) عطر ادکلن لانکوم ترزور میدنایت رز  LANCOME TRESOR Midnight rose


.jpg
خرید عطر میدنایت رز در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر لانکوم ترزور میدنایت از برند لانکوم LANCOME با رایحه شیرین و گرم در سال 2014 وارد بازار شد. عطر لانکوم ترزور میدنایت لانکوم، به رز خوشبو معروف است. ترکیبات عطر لانکوم ترزور میدنایت رز بسیار مدرن و ساده است. در حالی که رایحه ای خوشبو و کاملا زنانه دارد.

رایحه‌های عطر لانکوم ترزور میدنایت رز

در نت‌های اولیه عطر لانکوم ترزور میدنایت، شما می توانید. رایحه تمشک، اسانس گل رز بلغاری و رازبری را استشمام کنید. ترکیب این رایحه‌ها در شما حس سرزندگی و تازگی را چندین برابر خواهد کرد. در ادامه رایحه برگ مو، گل صدتومانی، گل یاس و فلفل قرمز، جایگزین نت‌های اولیه خواهد شد. برای شما تمامی انرژی های مثبت را به همراه خواهد داشت. در آخر نیز رایحه وانیل و چوب سدر عطر ترزور میدنایت رز را برای زن شرقی تکمیل می سازد.

​​6) عطر ادکلن ویکتوریا سکرت بامبشل Victoria Secret Bombshell


.jpg
خرید عطر بامب شل در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن ویکتوریا سکرت بامب شل یکی از بهترین و خوشبوترین عطرهای برند ویکتوریا سکرت است. عطر ویکتوریا سکرت بامب در سال 2010 در بازار عطر و ادکلن ارائه شد، و تا به امروز طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

رایحه‌های عطر ویکتوریا سکرت بامب شل

رایحه های عطر بامب شل ویکتوریا سکرت از نت های میوه نارنگی، گریپ فروت، میوه پشن، آناناس و تازگی توت فرنگی آغاز می شود، تا برای شما شادابی و خنکی را هدیه بیاورد. بعد از مدت کمی رایحه های میانی که از گل صدتومانی، ارکیده، گل یاس و سوسن و همچنین توت قرمز و گل برف ترکیب شده است، جایگزین نت های اولیه می شود و تازگی را برای شما ایجاد می کند. در آخر و پس از گذشتن زمان طولانی تر رایحه مشک و چوب صندل به همراه گلسنگ اعتماد به نفس، درخشندگی و شادابی را در شما چندین برابر خواهد کرد.

معرفی 6 عطر برای ولنتاین/مردانه/

​​1) عطر ادکلن دیور ساواج Dior SAUVAGE


.jpg
خرید عطر دیور ساواج در مدلهای اورجینال، شرکتیو کوچکاز سایت جزیره عطر


عطر ادکلن دیور ساواج Dior SAUVAGE با رایحه‌ای گرم و تند در سال 2015 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. عطر دیور ساواج، عطری مردانه و سلطنتی است که توسط فرانسوا دماکی ساخته و طراحی شد.

رایحه‌های عطر دیور ساواج

به محض اسپری کردن عطر دیور ساواج بر روی پوستتان رایحه فلفل سیچوان، نارنج وعنبر را استشمام خواهید کرد. فلفل سیچوان با گرما و تندی، انرژی زیادی را به شما و اطرافیانتان منتقل میکند. عطر دیور ساواج با ماندگاری و پراکندگی زیاد برای مصرف روزانه آقایان پرکار بسیار مناسب است. رایحه‌ی اسطوخودوس ، خس خس و در پایان آن سدر و امبروکسان، یک ترکیب جسورانه و جذاب را برای مردان اصیل می سازد.

​​2) عطر ادکلن بلک افغان Black AFGANO


.jpg
خرید عطر بلک افغان در مدلهای اورجینال، شرکتیو کوچکاز سایت جزیره عطر


عطر ادکلن بلک افغان ناسوماتو NASOMATTO Black AFGANO عطری با رایحه گرم و تلخ است و در دسته عطرهای یونیسکس Unisex قرار گرفته است. این عطر در سال 2009 وارد بازار عطرو ادکلن شد و تولید آن تا به امروز متوقف نشده است.

رایحه‌های عطر بلک افغان

درواقع چیزی که عطر بلک افغان را به شدت معروف و محبوب کرده است وجود رایحه حشیش در ترکیبات آن است. هرچند که چیزی از این نکته برروی جعبه و ترکیبات آن هیچگاه نوشته نشده است ولی الساندرو Alessandro GUAITIERI سازنده عطر بلک افغان در مصاحبه‌ای گفته است: زمانی در کافه‌ای واقع در آمستردام، بوی حشیش به مشامش رسیده است و به او حس شادابی و سرزندگی عجیبی را انتقال داده است. سپس وی تصمیم میگیرد در ساخت عطری از این ماده استفاده کند. عطر بلک افغان کاملا بوی حشیش نمی دهد و گفته می شود در ترکیبات آن از گیاه شاهدانه نیز استفاده شده است.

3) عطر ادکلن پاکو رابان وان میلیون PACO RABANNE


.jpg
خرید عطر وان میلیون در مدلهای شرکتیو کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن پاکو رابان وان میلیون Paco RABANNE One Million عطری با رایحه تند و تلخ است که در سال 2008 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد.عطر وان میلیون با نت‌های بسیار هوس انگیز برای هر مردی در هر سنی مناسب است. بطری عطر وان میلیون که ظاهری طلایی رنگ دارد مانند یک شمش طلا به نظر می رسد. همین می تواند نماد قدرت، زیبایی و لوکس بودن عطر وان میلیون باشد.

رایحه‌های عطر وان میلیون

عطر وان میلیون سرشار از حس خاص بودن است. زمانی که عطر وان میلیون را بر روی پوست و نبضتان اسپری می کنید، رایحه نعناع، ماندرین خونی، گریپ فروت را استشمام خواهید کرد. این ترکیب همراه با نتهای تند، گل رز و دارچین در نتهای میانی، رایحه‌ای تند، تازه و بسیار لذت بخش را به ما منتقل خواهد کرد. در آخر نیز رایحه نعناع هندی، نتهای چوبی، کهربا، چرم و عنبر گرمای عمیقی را برای شما هدیه خواهد آورد و عطر وان میلیون را برای مردی جسور، تکمیل می سازد.

4) عطر ادکلن ورساچه اروس Versace Eros


.jpg
خرید عطر اروس در مدلهای اورجینال شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن ورساچه اروس Versace Eros عطری مردانه و بسیار منحصربه فرد است. عطر ورساچه اروس با رایحه‌ای ملایم و شیرین در سال 2012 وارد بازار عطرو ادکلن شد، که تا به امروز سلیقه بسیاری از مردان خوش پوش است. بطری عطر ورساچه اروس بسیار خاص و شیک طراحی شده است. روی بطری عطر نشان تجاری ورساچه را به شکل برجسته‌ای مشاهده می کنید. نام Eros نیز با رنگی طلایی بر روی بطری عطر ورساچه اروس طراحی شده است.

رایحه‌های عطر ورساچه اروس

با اولین اسپری عطر ورساچه اروس بر روی پوست و نبضتان رایحه پرتقال، پتی دانه، لیمو، نعناع و سیب سبز را استشمام خواهید کرد. این رایحه‌ها برای شما طراوت و تازگی را در روزهای سرد به همراه خواهد داشت. در ادامه رایحه لوبیا تنکا، گل شمعدانی و عنبر جایگزین نتهای اولیه خواهد شد تا حس شادی و هیجان را در شما دوچندان کند. در آخر رایحه غلات هندی، گلسنگ، سدر، چوب سدر ویرجیانا، چوب اطلس، وانیل و خزه اوک موس عطر ورساچه اروس را برای مردی کاریزماتیک تکمیل خواهد ساخت.

​​5) عطر ادکلن تام فورد فا.ک.ینگ فابولوس


.jpg
خرید عطر فابولوس در مدلهای شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر ادکلن تام فورد فا.ک.ینگ فابولوس Tom Ford Fucking Fabulous عطری با رایحه تلخ است که در سال 2017 توسط برند تام فورد Tom Ford به بازار عطر و ادکلن ارائه شد.

رایحه‌های عطر فا.ک.ینگ فابولوس

زمانی که عطر تام فورد فا.ک.ینگ فابولوس را بر روی پوست و نبضتان اسپری می کنید رایحه اسطوخودوس، سالویا اسکلاریا یک ترکیب جادویی با رایحه‌ای بی‌نظیر را برای شما می سازد. در ادامه رایحه وانیل، پونه کوهی، چرم و بادام تلخی جذابی را به شما هدیه می کند. در آخر نیز روایح چوبی، کشمران، کهربا، دانه تونکا و چرم عطر تام فورد فا.ک.ینگ فابولوس را برای شما زوج خوش سلیقه تکمیل می سازد.

​​6) عطر ادکلن لالیک انکر نویر Lalique ENCRE Noir


.jpg
خرید عطر لالیک مشکی در مدلهای اورجینال، شرکتی و کوچک از سایت جزیره عطر


عطر لالیک انکر نویر Lalique ENCRE Noir در سال 2006 وارد بازار عطر ادکلن شد. عطر لالیک بلک نویر با رایحه ای گرم و تلخ که همیشه برای طرفدارانش جاویدان بوده و به خصوص مردان ایرانی علاقه زیادی به عطر بلک نویر دارند.

رایحه‌های عطر لالیک انکر نویر

در هنگام اسپری کردن عطر لالیک بر روی پوست و نبضتان رایحه چوب سرو شما را به حالت خلسه‌ای خواهد برد. در نتهای میانی عطر لالیک بلک نویر هارمونی ایجاد شده با ترکیبات علف وتیور (خس خس)، تعادل و هماهنگی ذهنی، اعتماد به نفس را در شما افزایش خواهد داد. در آخر نیز رایحه مشک و چوب ترمه در عطر لالیک بلک نویر، رایحه‌ای شبیه به چوب سوخته باقی می گذارد.


امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و راهنمای مناسبی برای شما عزیزان در روز عشق باشد. جزیره عطر دوستدار شما


دیگر مقالات پیشنهادی