بهترین عطرها برای عروس خانم‌ها

دسته بندی : پیشنهاد عطر و ادکلن

زمان مطالعه ۹ دقیقه

بهترین عطرها برای عروس خانم‌ها

بدون شک شب عروسی مهم‌ترین اتفاق زندگی هر فرد است و مراسم عروسی برای عروس خانم‌ها مراسم باشکوهی می‌باشد. هر شخص سعی می‌کند با توجه به سلیقه و انتظارات شخصی خود، این شب را به بهترین شکل ممکن برگزار کند. مهمان‌های فراوان، سالن عروسی زیبا، دکوراسیون خاص و گروه موزیک عالی یک شب خوب و به یاد ماندنی را برای همه می‌سازد، آنقدر که تا روزها و سال‌ها بعد از مراسم، خاطره آن شب را به خوبی و خوشی در ذهن خود ثبت کنند.

در مراسم عروسی قطعا بیشتر نگاه‌ها متوجه عروس می‌باشد و معمولا عروس خانم‌ها با حساسیت خاصی لباس، زیورآلات و نوع آرایش خود را انتخاب می‌کنند به همین خاطر اغلب خانم‌هایی که قرار است به عنوان عروس در مراسم خود حضور داشته باشند، از هفته‌ها یا حتی ماه‌ها قبل به دنبال تدارکات برگزاری مراسم‌شان هستند. اما چیزی که شاید به چشم نیاید اما در حقیقت مسئله بزرگی می‌باشد، انتخاب یک عطر خوش‌رایحه و مناسب برای این روز مهم است.

عطرها مانند یک ماشین زمان عمل می‌کنند. رایحه یک عطر خاص همیشه در ذهن و روح شما باقی می‌ماند و هر زمان که آن را استشمام می‌کنید خاطرات گذشته در ذهن شما تداعی می‌شود. همه ما می‌دانیم که در هر مکان و شرایطی با توجه به موقعیت موجود، باید نوع پوشش خود را انتخاب کنیم که با فضای مورد نظرمان متناسب باشد. مثلا کاملا واضح است که در محل کار یا در محافل دوستانه یا حتی در مهمانی‌های شبانه نیز نوع پوشش ما متفاوت است.

اکنون برای انتخاب یک عطر عروس باید به این نکته توجه داشته باشید که عطرها نیز با وجود نادیدنی بودنشان یک نوع پوشش می‌باشند. بنابراین برای انتخاب یک عطر مناسب نیز باید به مکان و شرایطی توجه داشته باشیم که قرار است در آن قرار بگیریم و در نهایت متناسب با آن مکان و موقعیت عطر متناسب خود را انتخاب کنیم. البته پیشنهاد ما به شما این است که برای مجلس عروسی‌تان به سراغ عطرهایی جدید، شیک و خاص بروید، عطرهایی که همیشه از آن‌ها استفاده نمی‌کنید و ماندگاری بهتری نسبت به عطرهای همیشگی‌تان دارند. جدا از اینکه یاد و خاطره شب عروسی‌تان را با آن عطر حفظ کرده‌اید بلکه توانسته‌اید یک رایحه باوقار، جذاب و منحصر به فرد را به استایل خود اضافه کنید و توجه اطرافیانتان را بیشتر به سمت خود جلب خواهید کرد. از آنجایی که انتخاب یک عطر مناسب با رایحه‌ای خوب برای شب عروسی عروس‌ خانم‌ها از بین این حجم از برندها و رایحه‌های مختلف، سخت و وقت‌گیر است بنابراین ما در این مقاله به معرفی 6تا از بهترین عطرهای زنانه و مناسب برای عروس در مراسم عروسی را به شما معرفی خواهیم کرد:

"معرفی 6 عطر برای عروس"


1: عطر ادکلن شنل کوکو مادمازل کوکو شنل MADEMOISELLE COCO

بهترین عطرها برای عروس خانم‌ها.jpg


عطر شنل کوکو مادمازل عطری رویایی و زنانه از برند کوکو شنل که با رایحه‌ای ملایم و شیرین توسط عطرسازی به نام ژاک پولجه طراحی شد و در سال 2001 به بازار عطر ادکلن‌های زنانه عرضه گردید. این عطر از شما یک عروس شاداب، خیره‌کننده و رمانتیک خواهد ساخت که همچون الماسی در مجلس عروسی خود خواهد درخشید. همچنین عطر شنل کوکو مادمازل در سال 2008 برنده جایزه FIFI برای داشتن بهترین تبلیغ شد. جوایز فیفی که به " اسکار صنعت عطر " معروف است یک نشست سالانه می‌باشد که توسط بنیاد عطر برای افتخارات صنعت عطر برگزار می شود.

عطر محبوب شنل کوکو مادمازل که از ماندگاری بالا، قدرت پخش بوی بسیار خوبی برخوردار است در دسته گروه بویایی گل‌های مدیترانه‌ای قرار دارد و برای استفاده در تمامی فصل‌های سال نیز پیشنهاد می‌شود. عطر فریبنده شنل کوکو مادمازل ترکیبات فوق‌العاده‌ای از میوه‌ها و گل‌های دلپذیر که با رایحه‌ای شگفت انگیز و خیره کننده‌اش توانست در سه سال پیاپی بهترین عطر زنانه‌ی جهان معرفی شد. عطر زنانه شنل کوکو مادمازل نماد یک زن آزاد، فریبنده، باشخصیت، تمام عیار و در عین حال بازیگوش و عصیان‌گر است.


رایحه اولیه عطر شنل کوکو مادمازل با ترکیبی از بوی پرتقال، ماندارین، شکوفه پرتقال، ترنج آغاز می‌شود که استشمام این روایح هوس‌بر‌انگیز، حس تعلق خاطر به زیبایی‌های زندگی را در وجود شما زنده می‌کند. پس از مدت زمان کوتاهی، رایحه میانی با ترکیبی از بوی میموس، گل یاس، گل رز، یالانگ یالانگ از راه رسیده و حسی سرشار از تازگی، سرزندگی و طراوت را برای شما به وجود می‌آورد. در نهایت، ترکیبی اسرارآمیز از بوی لوبیا تونکا، نعناع هندی، اپوپوناکس، وانیل، خس خس، مشک تشکیل دهنده رایحه پایانی عطر شنل کوکو مادمازل می‌باشد که حس استقلال و قدرت متکی بودن به خودتان را در وجود توانمند شما سرازیر می‌کند.

2: عطر ادکلن میس دیور MISS DIOR

بهترین عطرها برای عروس خانم‌ها.jpg


عطر میس دیور عطری بسیار شیک و با‌ لطافت که توسط عطرسازی به نام فرانسوا دمکی خلق شد و با رایحه‌ای ملایم و شیرین در سال 2012 به بازار عطر ادکلن‌های زنانه برای روزهای سرد زمستان و پاییز نیز عرضه گردید. رایحه سرمست‌کننده عطر میس دیور از شما یک عروس شیک، باشکوه و مجلل خواهد ساخت. عطر سحرآمیز میس دیور برگرفته شده از دختر مدرن و جذاب امروزی که در دسته گروه بویایی گل‌های مدیترانه‌ای قرار دارد و از ماندگاری طولانی مدت، پراکندگی بسیار خوبی برخوردار است.

عطر میس دیور می‌تواند حس عشق، جاودانگی همراه با رایحه هوشمند و رمانتیکی به شما هدیه کند. عطر میس دیور با رایحه‌ بسیار افسانه‌ای خود تقدیم به بانوان جوانی می‌شود که خواستار نگاه عاشقانه و درخشنده‌تری نسبت به خود هستند. رایحه‌ی میس دیور گویی توصیف عشق در مقابل عشق است.

هنگامی که شما بانوان عطر میس دیور را بر روی نبض مچ دستتان یا روی پوست و نزدیکی گردن خود اسپری می کنید،  رایحه تازه آلاهید، ترنج، گل خوشبوی یاسمن و گیاه کلاری به مشام شما خواهد رسید.  این نت‌های دلپذیر حس طراوت، شادی و نشاط را به شما می‌بخشند. سپس بعد از گذشتن مدتی رایحه‌های میانی با ترکیبی جذاب از بوی لذت‌بخش گل میخک، گل زنبق و گل یاس، گل برف و نرگس به همراه گل محمدی و ریشه زنبق زرد، جایگزین رایحه‌های اولیه خواهند شد و درخشندگی و جذابیت را در شما چندین برابر می‌کند. در پایان عطر میس دیور برای شما رایحه اغواکننده و گرم کهربا، چرم، درخت پچولی، خزه بلوط، چوب صندل و گیاه خس‌خس را به همراه خواهد آورد که شور و هیجان ویژه‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد.

3: عطر ادکلن ورساچه برایت کریستال VERSACE BRIGHT CRYSTAL

بهترین عطرها برای عروس خانم‌ها.jpg


عطر ورساچه برایت کریستال عطری اغواگر و زنانه که با رایحه‌ای ملایم و شیرین توسط جادوگر یا عطرسازی مشهوری به نام آلبرتو موریلاز خلق شد و در سال 2006 به بازار عطر ادکلن‌های زنانه عرضه گردید که تا به امروز در بین دختران جوان بسیار پرطرفدار بوده است. رایحه این عطر بوی یک زن تمام عیار است و اگر می‌خواهید زنانگی خود را در لباس عروس به تصویر بکشید عطر ورساچه برایت کریستال را با خیال راحت اسپری کنید.

عطر ورساچه برایت کریستال که در دسته گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار دارد از ماندگاری، قدرت پخش بوی بسیار خوبی برخوردار است و برای استفاده در روزهای گرم تابستان و بهار نیز به شدت پیشنهاد می‌شود. عطر شیداگر ورساچه برایت کریستال زنانه که سرشار از عشق است برای روشنی بخشی به وجود پاک زنان زیبا آفریده شده است.

زمانی که عطر ورساچه برایت کریستال را بر روی پوست و محل نبض خود اسپری می کنید، به سرعت متوجه رایحه اولیه آن خواهید شد که ترکیبی پرطراوت از بوی میوه یوزو، انار و نت‌های آبی را استشمام خواهید کرد. این نت‌های خنک و شیرین در شما شلدی درونی و هیجانی عمیق را به وجود می‌آورد. در ادامه نیز رایحه میانی با ترکیبی دلنشین از بوی گل ماگنولیا، نیلوفر آبی و گل صدتومانی چینی جایگزین رایحه‌های اولیه خواهد شد که این روایح گلی علاوه بر آرامش، انرژی مثبت لذت‌بخشی را در وجود شما به ارمغان می‌آورد. در نهایت، رایحه پایانی با ترکیبی از بوی مشک، چوب ماهون و عنبر، استرس و اضطراب را از شما دور کرده و عطر ورساچه برایت کریستال را برای پرنسس صورتی تکمیل خواهد ساخت.


4: عطر ادکلن لالیک لامور  LALIQUE L'AMOUR

بهترین عطرها برای عروس خانم‌ها.jpg


عطر لالیک لامور عطری فریبنده و زنانه که با رایحه‌ای ملایم و شیرین توسط عطرسازی به نام ناتالی لورسن خلق شد و در سال 2013 به بازار عطر ادکلن‌های زنانه عرضه گردید. اگر جشن عروسی شما در فصل‌های گرم تابستان و بهار، خصوصا در باغ برگزار می‌شود، عطر لالیک لامور شگفت‌انگیز خواهد بود. لالیک لامور که در دسته گروه بویایی چوبی مشک گلی قرار دارد از ماندگاری، قدرت پخش بوی بسیار خوبی برخوردار است. عطر لالیک لامور از عطرهای گل‌فام و هوس‌انگیزی است که اکسیری جادویی و شدیدا اغواگر را در اختیار شما قرار می‌دهد. هدف از تولید رایحه این محصول که با نام عزت ابدی نام گذاری شده، ایجاد حس سربلندی و ابدی بودن شخصیت کسانی است که از این رایحه استفاده می کنند.

با ترکیبی دلپذیر از بوی ترنج، بهار نارنج، گل خوش‌بوی رز رایحه اولیه عطر لالیک لامور به مشامتان می‌خورد که به سرعت در فضا پخص شده و توجه اطرافیانتان را به سمت شما جلب خواهد کرد. در ادامه مسیر ترکیبی گلی از بوی گل مریم، یاس، گاردینای یاسمنی جایگزین رایحه اولیه خواهد شد که برای شما حسی سرشار از حال خوب و انرژی مثبت را به ارمغان می آورد. پس از مدت زمانی طولانی، متوجه تغییر مسیر خط بویایی عطر لالیک لامور خواهید شد که از ترکیب بوی مشک، چوب صندل سفید و سدر تشکیل شده است. این روایح جادویی، استرس و اضطراب را از شما دور کرده و آرامش، حس هماهنگی درونی را جایگزین آن خواهد کرد.


5: عطر ادکلن چنل چنس CHANEL CHANCE
بهترین عطرها برای عروس خانم‌ها.jpg


عطر ادکلن شنل چنس عطری با رایحه ملایم و شیرین است که در سال 2003 به بازار عطر و ادکلن ارائه شد. عطری زنانه و محرک که نام آن برگرفته از خوشبختی، شانس و اقبال است. CHANCE در زبان فارسی به معنای "شانس" است، طرز نوشتن CHANEL  و  CHANCE نیز بهم شباهت دارد گویی که این دو بخاطر هم خلق شده‌اند!

با اولین اسپری عطر شنل چنس بر روی پوست و نبضتان شما می توانید رایحه آناناس، گل زنبق و سنبل را استشمام کنید. این ترکیب در شما انرژی و هیجان فوق‌العاده‌ای را ایجاد می نماید. در ادامه رایحه گل یاسمن و لیمو برای شما طراوت و شادابی را به همراه خواهد داشت. در آخر نیز رایحه گیاه پاتچولی، علف وتیور و وانیل آرامش را به شما هدیه می دهد. عطر شنل چنس با توجه به روایح ملایمی که دارد عطری چهار فصل است و برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.


6: عطر ادکلن مارک جاکوبز دیسی MARC JACOBS DAISY
بهترین عطرها برای عروس خانم‌ها.jpg

عطر ادکلن مارک جاکوبز دیسی عطری با رایحه خنک و شیرین است که در سال 2007 به بازار عطر و ادکلن ارائه شده است. یکی از خصوصیات بسیار جذاب عطر جاکوبز دیسی بطری منحصر به فردیست که با گلهای سفید رنگ تزئین شده است. عطر جاکوبز دیسی بسیار فریبنده، در عین سادگی می‌باشد.

زمانی که عطر جاکوبز دیسی را بر روی پوست و نبضتان اسپری می‌کنید، رایحه اولیه آن که تشکیل شده از گریپ فروت، توت فرنگی، برگ بنفشه است احساس می‌کنید که این روایح برای شما عروس خانم زیبا، لطافت و آرامش را به همراه خواهد داشت. در روایح میانی رایحه گل یاس و بنفشه همراه با بنفشه عطری ترکیب بسیار ملیحی را به شما هدیه می‌دهد. در آخر نیز  رایحه مشک، وانیل، نتهای چوبی، عطر جاکوبز دیسی را برای شما در زیباترین شب زندگیتان تکمیل می‌نماید.

روز عروسی از آن روزهایی است که لحظه به لحظه آن در ذهن شما باقی خواهد ماند، ما در جزیره عطر امیدواریم توانسته باشیم با معرفی این چند عطر برتر، شریک کوچکی در این لحظه‌های خوش شما باشیم.

دیگر مقالات پیشنهادی