بهترین عطرهای زنانه تابستان 2022

دسته بندی : پیشنهاد عطر و ادکلن

زمان مطالعه ۱۰ دقیقه

بهترین عطرهای زنانه تابستانی

جذابیت و دل‌ربایی هر فرد به لوازم زینتی‌ای که برای خود استفاده می‌کند بستگی دارد. عطر ادکلن به عنوان یکی از محصولات کاربردی می‌باشد که از قدرت جادویی بسیار خاصی برخوردار است زیرا نه تنها می‌تواند انعکاسی از شخصیت هر فرد را دارا باشد بلکه از طریق حس بویایی در حافظه شما نیز ثبت می‌شود و به راحتی نمی‌شود عطر  ادکلنی را که به یکباره در مکان یا موقعیت خاصی به مشامتان رسیده است را فراموش کنید. بسیاری از خانم‌ها با داشتن بهترین عطر زنانه سعی بر این دارند تا جذابیت و باوقار بودن شخصیت خود را افزایش دهند. همچنین وجود بهترین عطر از برند‌های مختلف سبب می‌شود تا خانم‌ها از میان هزاران محصول بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. ما در این بخش قصد داریم تا تعدادی از بهترین عطر ادکلن‌های زنانه و بهاری سال 2022 را به شما معرفی کنیم.

1. عطر ادکلن لالیک لامور Lalique L’AMOUR

بهترین عطرهای تابستان 2022 زنانه.jpg

عطر ادکلن لالیک لامور Lalique L’AMOUR عطری زنانه که توسط عطاری به نام ناتالی لارسن خلق شد و با رایحه‌ای خنک، شیرین در سال 2013 به بازار عطر  ادکلن عرضه گردید. عطر لالیک لاموربا ماندگاری، قدرت پخش بوی بسیار بالا، در دسته گروه بویایی گلی چوبی مشکی قرار دارد و برای استفاده در فصل‌های گرم پیشنهاد می‌شود. نکته‌ای که عطر لالیک لامور را خاص می کند رایحه‌ای است که پس از مدتها اسپری کردن در هوا می‌ماند. عطر لالیک لامور از عطرهای گل‌فام و هوس‌بر‌انگیزی است که اکسیری جادویی و به شدت اغواکننده را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در رایحه اولیه عطر لالیک لامور ترکیبی از بوی ترنج، بهار نارنج و گل خوش‌بوی رز به شما حس سرشار از تازگی و طراوت را هدیه می‌‌بخشد. در ادامه مسیر، ترکیبی دل‌انگیز از بوی گل مریم، یاس، گاردینای یاسمنی جایگزین رایحه اولیه خواهد شد و برای شما حس‌های خوب و انرژی مثبت را به ارمغان می آورد. در آخر نیز رایحه مشک، چوب صندل سفید و سدر، روح عاشق شما را نوازش خواهد کرد.

2. عطر ادکلن لانوین اکلت زنانه اورجینال LANVIN ECLAT

بهترین عطرهای زنانه تابستان 2022.jpg

عطر ادکلن لانوین اکلت LANVIN ECLAT عطری زنانه، منحصربه فرد که توسط عطاری به نام کارین دوبریویل سرنی خلق شد و با رایحه‌ای خنک، ملایم و شیرین در سال 2002 به بازار عطر ادکلن عرضه گردید. عطر لانوین اکلت، در دسته گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار دارد که از قدرت پخش بو، ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است و برای استفاده در فصل‌های بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود. عطر لانوین اکلت از پر فروش‌ترین محصولات برند عطر لانوین می‌باشد، عطری کاملا زنانه با روایح گل‌ها و میوه‌ها، که شادابی، نشاط، سرزندگی و جوانی را در شما به وجود می‌آورد و همانند نت‌های یک موسیقی لذت بخش، به شما و اطرافیانتان آرامشی دل چسب هدیه می‌دهد.

در ابتدا، عطر لانوین اکلت، شما را به بوی دل انگیز برگ چای و شکوفه‌ی درخت هلو دعوت می‌کند. پس از مدت زمان کوتاهی، ترکیبی از بوی باطراوت پونه، مشک، ویستریا، رایحه میانه را تشکیل می‌دهند که تمرکز بالایی را برای شما هدیه می‌آورد. چندی بعد، رایحه پایانی با ترکیبی دل‌ نشین از چوب درخت سدر، گیاه اوسمانتوس، ظاهر می‌شود که شادی و نشاط بسیاری را برای قلب شما به ارمغان می‌آورد.

3. عطر ادکلن لالیک آمیتیس  Lalique Amethyst

بهترین عطرهای زنانه تابستان 2022.png

عطر  ادکلن لالیک آمیتیس Lalique Amethyst عطری شیک و جذاب که توسط عطاری به نام ناتالی لارسن خلق شد و با رایحه‌ای خنک، شیرین و ملایم در سال 2007 به بازار عطر و ادکلن عرضه گردید. عطر لالیک آمیتیس در دسته گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار دارد که از ماندگاری، پراکندگی بسیار بالایی برخوردار است و به شدت برای استفاده در فصل‌های گرم تابستان و بهار پیشنهاد می‌شود.

زمانی که عطر لالیک آمیتیس را بر روی پوست و محل نبض خود اسپری می کنید، رایحه اولیه آن با ترکیبی از بوی انگور سیاه، بلوبری، توت سیاه، شاه توت، توت فرنگی اطراف شما را پر خواهد کرد. گویی وارد باغی پر از گلها و میوه‌های خوشبو شده‌اید. در رایحه میانی عطر لالیک آمیتیس، بوی دلپذیر گل رز، گل صد تومانی، گل یلانگ و فلفل، ترکیبی بی نظیر را می سازد و تازگی را برای شما بانوی جذاب، به ارمغان می آورد. در آخر نیز رایحه وانیل، روایح چوبی و مشک، عطر لالیک آمیتیس را برای شما تکمیل می سازد.


4. عطر ادکلن هالووین بنفش Halloween Women

بهترین عطرهای زنانه تابستان 2022.jpg

عطر  ادکلن هالووین بنفش Halloween عطری کلاسیک و پرطرفدار که توسط مکس گاواری طراحی شد و با رایحه‌ای شیرین و خنک در سال 1997 به بازار عطر و ادکلن عرضه گردید. قدرت ماندگاری عالی و پراکندگی بسیار خوب آن در زمانی طولانی از صبح تا شب، عطر هالووین بنفش را برای زنان فناناپذیر می‌نماید و حسی غلبه ناپذیر می‌بخشد. استفاده از عطر هالووین بنفش در فصل‌های گرم توصیه می‌شود. عطر هالووین بنفش در دسته گروه بویایی گل‌های شرقی قرار دارد که رایحه بسیار قوی آن، تناسب منحصر به فردی با شخصیت لطیف زنانه دارد.

زمانی که عطر هالووین بنفش را بر روی پوست و محل نبض خود اسپری می کنید، متوجه رایحه اولیه آن خواهید شد که از ترکیب بوی لذت‌بخش گل بنفشه، برگ موز، پتیت گرین تشکیل شده است و حس‌وحال بسیار رمانتیکی را برای شما به ارمغان می آورد. با گذر زمان، رایحه میانی با ترکیبی از بوی فلفل، زنبق کوهی، مگنولیا و گل بنفشه تازگی و طراوت را برای بانوی با سلیقه‌‌ی تابستانی به همراه خواهد داشت. و در آخر نیز نت‌های چوب صندل، وانیل، بخور خوشبو، رایحه پایانی عطر هالووین بنفش را برای شما تکمیل خواهد ساخت.

5. عطر ادکلن استیل جنیفر لوپز JENNIFER LOPEZ STILL

بهترین عطرهای زنانه تابستان 2022.jpg

عطر ادکلن استیل جنیفر لوپز JENNIFER LOPEZ STILL در سال 2003 توسط برند آمریکایی جنیفر لوپز، به بازار عطر ادکلن‌های زنانه عرضه گردید. عطر استیل جنیفر لوپز به دلیل شهرت جنیفر لوپز، خواننده‌ی معروف آمریکایی، مورد استقبال بسیار زیادی از بانوان خوش سلیقه قرار گرفت. عطر ادکلن استیل جنیفر لوپز، که در گروه بویایی گلی قرار می‌گیرد، عطری با رایحه خنک و شیرین غلظت ادوپرفیوم می‌باشد که ماندگاری، قدرت پخش بوی بسیار بالایی دارد و برای استفاده در فصل‌های گرم تابستان، بهار پیشنهاد می‌شود. استیل جنیفر لوپز زنانه، یکی از بهترین و محبوب‌ترین عطرهای برند جنیفر لوپز می‌باشد که نماد بانویی خاص و پرانرژی، مخصوص زنی مدرن که به دنبال شور و هیجان می‌باشد.

زمانی که عطر استیل جنیفر لوپز را بر روی لباس یا پوست بدن خود اسپری می‌کنید، ترکیبی از پرتقال ماندارین، چای، سیب، فلفل را استشمام خواهید کرد که انرژی مثبت و هیجان بسیار بالایی را برای شما به ارمغان می‌آورد.رایحه‌های میانی عطر استیل جنیفر لوپز ترکیبی از بوی پیچ امین الدوله، گل رز، زنبق، شکوفه‌ی پرتقال ماندارین، فریزیا، گل یاسمن می‌باشد که این روایح‌ گلی، طراوت، شادی و نشاط بسیاری را به شما هدیه می‌بخشد. رایحه‌های پایانی جایگزین رایحه‌های میانی می‌شوند که شما در این روایح ترکیبی از چوب صندل، عنبیه، فلفل، کهربا، مشک را در اطراف خود حس خواهید کرد و تا مدت‌ها بر روی محل اسپری باقی خواهد ماند و شما را سرمست خواهد کرد.



6. عطر ادکلن ورساچه برایت کریستال Versace Bright Crystal

بهترین عطرهای زنانه تابستان 2022.jpg

عطر ادکلن ورساچه برایت کریستال Versace Bright Crystal عطری لطیف و زنانه که توسط طراحی به نام آلبرتو موریلاز خلق شد و با رایحه‌ای ملایم و شیرین در سال 2006 به بازار عطر ادکلن‌های زنانه عرضه گردید و توجه بسیاری از بانوان خوش‌ سلیقه را به خود جلب کرد. عطر ورساچه برایت کریستال در دسته گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار دارد که از ماندگاری، پراکندگی به شدت خوبی برخوردار است و برای فصل‌های گرم تابستان و بهار نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. عطر ورساچه برایت کریستال مناسب برای خانم‌های باوقار و مستقل می‌باشد که همه چیز را تمام و کمال می‌خواهند.

زمانی که عطر ورساچه صورتی را بر روی پوست و محل نبض خود اسپری می کنید، ترکیبی از بوی میوه یوزو، انار و نت‌های آبی را استشمام خواهید کرد. این روایح شیرین و خنک شلدی درونی و هیجانی عمیق را به وجود شما هدیه می‌بخشد. با گذر زمان، ترکیبی لذت‌بخش از بوی گل ماگنولیا، نیلوفر آبی و گل صدتومانی چینی جایگزین رایحه اولیه خواهند شد. رایحه این گل‌ها علاوه بر آرامش، حسی سرشار از انرژی مثبت را نیز در شما ایجاد می کند. در آخر نیز رایحه مشک، چوب ماهون و عنبر استرس و اضطراب را از شما دور می کند و عطر ورساچه برایت کریستال را برای پرنسس صورتی تکمیل می سازد.



7. عطر ادکلن شنل چنس او تندر  EAU TENDRE Channel Chance

بهترین عطرهای زنانه تابستان 2022.jpg

عطر ادکلن شنل چنس او تندر EAU TENDRE Channel Chance عطری رمانتیک و محرک که توسط طراحی به نام ژاک پولجه خلق شد و با رایحه‌ای خنک، ملایم و شیرین در سال 2010 به بازار عطر و ادکلن‌های زنانه عرضه گردید. عطر شنل چنس او تندر از ماندگاری، قدرت پخش بوی بالایی برخوردار است که در دسته گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار دارد و مناسب برای استفاده در فصل‌های گرم مانند تابستان می‌باشد. عطر شنل چنس او تندر با نت‌های اغواگرانه خود، بیانگر یک زنانگی درخشان و با اعتماد به نفس است که به همراه خود حسی سرشار از عطوفت و مهربانی را به ارمغان می آورد. عطر باظرافت و عمیقا شاعرانه شنل چنس او تندر ظریف و عمیقاً برای زنانی طراحی شده است که شادی و درخشش درونی‌شان به آنها جذابیت لحظه‌ای می بخشد.

گفته شده است که رایحه‌های عطر شنل چنس او تندر بسیار ملایم و همانند حریر می مانند. زمانی که شما عطر شنل جنس اوتندر را بر روی پوست و نبضتان اسپری می کنید رایحه گریپ فروت و بهار نارنج حس طراوت و تازگی را برای شما هدیه می‌بخشد. در ادامه ترکیب بوی گل سنبل و گل یاس، شیرینی بسیار لذت‌بخشی را به عطر شنل چنس او تندر می بخشد. و در آخر نیز ترکیبی از بوی دل‌انگیز گل زنبق، عنبر، سدر و مشک عطر شنل چنس اوتندر را برای زنی بهاری تکمیل می سازد.



8. عطر ادکلن نیناریچی پرمیرژور NINA RICCI PREMIER JOUR

بهترین عطرهای زنانه تابستان 2022.jpg

عطر ادکلن نیناریچی پرمیرژور NINA RICCI PREMIER JOUR عطری زنانه و شیک که توسط طراحانی همچون روزندو متئو، کارلوس بنایم، صوفی لاب خلق شد و با رایحه‌ای ملایم و شیرین در سال 2001 به بازار عطر ادکلن‌های زنانه عرضه گردید. نام عطر نیناریچی پرمیرژور که به معنای روز اول می‌باشد، تداعی‌ گر آشنایی با بانویی باوقار، خوش برخورد و در عین حال جذاب و فریبنده است. نیناریچی پرمیرژور در دسته گروه بویایی نت‌های گلی قرار دارد که دارای ماندگاری قوی، قدرت پخش بوی بالایی می‌باشد و برای فصل‌های گرم تابستان و بهار مورد استفاده قرار می‌گیرد. نیناریچی پرمیرژور، نماد بانوی قدرتمند و مستقلی است که هیچ تاکید و پافشاری بر قابلیت‌ها و توانایی‌های خود نداشته و بسیار خوش بین و مردم دار است.

رایحه اولیه عطر نیناریچی پرمیرژور تشکیل شده از ترکیب دو‌گانه بوی نخود شیرین، ماندارین می‌باشد که با ظرافت غیر قابل وصفی در فضا پخش می‌شود. با جایگزین شدن رایحه‌ میانی به جای رایحه اولیه، ترکیبی از بوی گلی یاسمن و ارکیده را استشمام خواهید کرد که طراوت، سرزندگی و نشاط را در وجود شما رقم می‌زند. پس از مدت زمانی طولانی، ترکیبی از بوی هوس‌انگیز وانیل، چوب صندل، مشک، نت‌های چوبی، رایحه پایانی عطر نیناریچی پرمیرژور را تشکیل می‌دهد که عزت نفس و اعتماد به نفس بالایی را به شما هدیه می‌بخشد.

9. عطر ادکلن بامب شل ویکتوریا سکرت BOMBSHELL VICTORIAS SECRET​

بهترین عطرهای زنانه تابستان 2022.jpg

عطر ادکلن ویکتوریا سکرت بامب شل Victoria Secret Bombshell عطری با رایحه خنک و شیرین است که در‌ سال 2010 وارد بازار عطر و ادکلن شد. عطر بامب شل توسط عطرسازهای بسیار مشهور آدریانا مدینت و مارک نیتوفسکی طراحی شده است. عطر بامب شل برای زنانی طراحی شده است که در روزهای پر مشغله به دنبال آرامش و حس خوب هستند. عطر ویکتوریا سکرت بامب شل Victoria Secret Bombshell عطری بسیار مدرن و نشاط‌آور است. با رایحه‌ای بسیار جذاب و میوه‌ای که در گروه بویایی تلخ، خنک و گیاهی قرار دارد. در نتهای ابتدایی عطر بامب شل رایحه ترش و شیرین توت وحشی، نارنگی، گریپ فروت، میوه پشن، آناناس به مشام شما میرسد. وجود گیاه اسطوخودوس هم حسی گلدار، سبز و تازه، کمی تلخ به عطر بامب شل می بخشد.

در ادامه رایحه اسطوخودوس کمی قویتر می‌شود و با رایحه ملایمی از چوب‌های جنگلی، گل صدتومانی، ارکیده، گل یاس، سوسن و توت قرمز ترکیب میشود که حسی فوق العاده همراه با آرامشی عمیق را به شما هدیه می‌کند. در آخر نیز رایحه مشک، چوب صندل و گلسنگ عطر بامب شل را برای زنی جذاب و اغواگر تکمیل خواهد کرد.

10. عطر ادکلن باربری هر  BURBERRY HRR

بهترین عطرهای زنانه تابستان 2022.jpg

عطر ادکلن باربری هر  BURBERRY HRR عطری زنانه و سحرآمیز که توسط طراحی به نام FRANCIS KURKDJIAN خلق شد و در سال 2018 به بازار عطر ادکلن عرضه گردید. عطر باربری هر الهام گرفته شده از گشت و گذار و ماجراجویی‌های یک دختر بازیگوش در شهر لندن است و برای جلب روحیه جوانی شهر لندن، کلانشهر خلاق و مدرن طراحی شده است. عطر باربری هر با ماندگاری، پراکندگی بسیار بالایی که دارد در دسته گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار دارد که برای استفاده در فصل‌های گرم تابستان و بهار پیشنهاد می‌شود. عطر زنانه باربری هر، مظهر پرتره زنی مدرن، جسور و آزاد، در عین حال آسیب پذیر و رمانتیک می‌باشد.

رایحه اولیه عطر باربری هر با ترکیبی قدرتمند از بوی لیمو، ماندارین، انگور سیاه، گیلاس ترش، توت سیاه، تمشک، توت فرنگی، آغاز خواهد شد که اعتماد به نفستان را افزایش داده و دیگران را بیش از پیش به سمت شما جلب خواهد کرد. با گذر زمان، ترکیبی دو‌گانه از بوی یاس، بنفشه را استشمام خواهید کرد که رایحه میانی عطر باربری هر را تشکیل می‌دهند. پس از مدت زمانی طولانی، با ظهور رایحه پایانی به جای رایحه میانی، ترکیبی از بوی چوب‌های جنگی، نعناع هندی، چوب کشمیر، خزه درخت بلوط، وانیل، عنبر، مشک به مشامتان می‌خورد که این روایح هوس‌انگیز، حسی سرشار از استقلال و قدرت متکی بودن به خودتان را در وجود ارزشمند شما سرازیر می‌کند.

دیگر مقالات پیشنهادی