معرفی و بررسی بهترین عطرهای برند دیور

دسته بندی : معرفی و بررسی عطرها و ادکلن ها

زمان مطالعه ۵ دقیقه

برند دیور

برند دیور  یکی از برندهای پرطرفدار فرانسوی در زمینه طراحی مد است که در سال 1947 اولین عطرش با نام میس دیور را رونمایی کرد. نام تجاری‌اش به دلیل مجموعه‌ای از محصولاتش که شامل لباس‌های اختصاصی سطح بالا، لباس‌های مجلل، لوازم آرایش و عطرهای لوکس در سرتاسر جهان شناخته شده و مشهور است.
آغاز فعالیت دیور در حوزه عطر ادکلن با رونمایی از اولین عطرش با نام میس دیور در سال ۱۹۴۷ بود. دیور بعد از عرضه اولین عطرش از برندهای پیش قدم در تولید عطر بوده است. این برند مشهور که رنگ‌وبوی تازه‌ای به جهان طراحی لباس‌های زنانه داد، برای سال‌های طولانی و با کمک کمپانی دیور پرفیومز توانسته است با تولید و عرضه عطرهای مختلف و متناسب با سلیقه‌های متفاوت همچنان جزو برترین برندهای تولید و عرضه عطر در سراسر جهان باقی بماند.

​معرفی 10 عطر خوش‌بو و پرطرفدار برند دیور

مشهورترین و پرطرفدارترین عطرهای دیور شامل موارد زیر می‌شوند.

1. عطر ادکلن میس دیور بلومینگ بوکت

عطر ادکلن میس دیور بلومینگ بوکت با رایحه لطیف، خنک و گل‌فامش طرفداران زیادی در میان خانم‌های جوان و خصوصا در فصل‌های بهار و تابستان دارد. قرار گرفتن رایحه نارنگی، هلو،‌ زردآلو، گل رز،‌ گل صدتومانی و مشک در کنار همدیگر باعث می‌شود که شما درست چند ثانیه پس از استفاده از این عطر احساس کنید که وارد یک گل‌فروشی لوکس یا یک باغ گل بهاری شده‌اید.

2. دیور میس دیور ادو پرفیوم 2017

اگر استفاده از عطر جزو استایل روزانه شماست، انتخاب عطر میس دیور می‌تواند گزینه خوبی برایتان باشد. ترکیب رایحه مرکبات با فلفل، رز،‌ اقاقیا و نعناع، ترکیبی گرم و جادویی برای دیور میس دیور خلق کرده است. پاییز و زمستان فصل‌های مناسبی برای استفاده از این عطر هستند، زیرا ترکیب رایحه‌های گل و میوه در این ادیشن از عطر دیور، آن را به یکی از مرموزترین عطرهای گرم این برند فرانسوی تبدیل کرده است.

3. عطر ادکلن دیور ساواج

اگر اهل رایحه‌های شرقی و معتدل هستید، در انتخاب دیور ساوج ادوپرفیوم شک نکنید. زمانی که شما از این عطر استفاده می‌کنید، ابتدا رایحه خوش ترنج به مشامتان می‌رسد. سپس رایحه دلنشین اسطوخودوس و جوز هندی هوش از سرتان می‌برد و درنهایت با شنیدن نت پایانی وانیل و کهربا مدهوش می‌شوید. ماندگاری، پخش بوی مناسب و چهارفصل بودن این عطر باعث شده است که توجه بسیاری از علاقه‌مندان به برند دیور به سمت آن جلب شوند.

4. عطر ادکلن دیور جادور 

بعید است بانویی اهل خرید عطر و ادکلن باشید و رایحه جادویی عطر دیور جادور ادو پرفیوم را تست نکرده باشید. این عطر نوستالژی بعد از گذشت تقریبا ۲۳ سال از معرفی آن هنوز به طرز عجیبی میان بانوان طرفدار دارد. عطر زنانه جادو ژادور رایحه معتدل و نسبتاً رسمی دارد. رایحه رویایی این عطر زنانه ترکیبی از رایحه مرکبات، گلابی، طالبی، هلو، مگنولیا، رز، وانیل، سدر، توت سیاه، بنفشه، گل برف و فریزیا در کنار مشک و یاس است.

5. عطر ادکلن دیور هوم اینتنس

عطر ادکلن دیور هوم اینتنس به‌تنهایی می‌تواند افرادی با سلیقه‌های بویایی متفاوت را به‌سوی خودش جذب کند. قرار گرفتن روایح چوبی، مشک‌اندود و گل‌فام در کنار همدیگر این عطر را به عطری گرم و خاص‌پسند در فصل‌های سرد سال تبدیل کرده است. وقتی که رایحه اسطوخودوس در «هوم اینتنس» در کنار گلابی، زنبق، گل ختی، سدر و خس‌خس قرار می‌گیرد، ‌چاره‌ای جز تسلیم در برابر این رایحه دل‌انگیز را برای شما باقی نمی‌گذارد. پخش و ماندگاری بوی مطلوب از دیگر ویژگی‌های شگفت‌انگیز این عطر است.

6. عطر ادکلن دیور فارنهایت

مگر می‌شود که کسی عاشق عطرهای گرم و چوبی دیور باشد و فارنهایت را تست نکرده باشد؟! این عطرِ باسابقه که بیش از 30 سال در بازار عطرهای پاییزی و زمستانی حضور داشته است، هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد. نت‌های آغازین فارنهایت با رایحه‌هایی مانند مرکبات، جوز هندی، اسطوخودوس و بابونه شروع می‌شود،‌ در نت‌های میانی به روایحی مانند گل میخک صدپر، سدر، گل برف، یاس و پیچ امین‌الدوله می‌رسد. درنهایت هم نت‌های پایانی‌اش از روایحی مانند مشک، نعناع، چرم و کهربا سرچشمه می‌گیرد تا همچنان بعد از 30 سال عطری مرموز و دلربا برای دوستداران و طرفدارانش باقی بماند.

7. عطر ادکلن دیور هیپنوتیک پویزن

خرید عطر دیور هیپنوتیک پویزن مناسب بانوانی است که علاقمند به عطرهای شرقی وانیلی هستند. این عطر زنانه گرم مناسب بانوان در شب‌های سرد و بارانی پاییز و زمستان است. جذابیت این عطر دیور وقتی پدیدار می‌شود که در لحظه اول رایحه بادام و شیرین بیان با هم ظاهر می‌شوند. روایح گلی یاس و شکوفه پرتقال و بعد از آن رایحه وانیل و دانه تونکا فضا را عطرآگین می‌کند. عطر دیور هیپنوتیک پویزن ادوپرفیوم مناسب بانوان جوان برای مناسبت‌های رسمی و نیمه رسمی است.

8. عطر ادکلن دیور ادیکت

این عطر دیور اثر خلاقانه دیگری از عطار مشهور فرانسوا دماشی است. او عطر دیور ادیکت را به عنوان یک عطر زنانه گرم با رایحه رسمی و کمی سنگین مناسب بانوان برای شبهای سرد و طولانی پاییز و زمستان خلق کرد. فرانسوا دماشی با ترکیب تنها ۴ رایحه برگ درخت نارنج، شکوفه پرتقال، یاس و وانیل عطر دیور ادیکت را با رایحه ماندگار و خوشبو تقدیم جهان عطرهای زنانه دیور کرد.

۹. عطر ادکلن دیور جوی بای دیور

عطر نسبتاً جدید دیور جوی بای دیور در آگوست ۲۰۱۸ به عنوان عطری سرشار از انرژی و حس زندگی عرضه شد. این عطر دیور ترکیبی از ترنج، نارنگی ماندارین، رز، یاس، مشک، نعناع هندی، سدر و چوب صندل سفید است. عطر دیور جوی بای دیور به عنوان یک عطر زنانه جایگاه ویژه ای در میان بانوان برای استفاده روزمره دارد.

۱۰. عطر ادکلن دیور ادیکت

عطر ادکلن دیور از عطر ادیکت به ‌عنوان ادیشن جدیدی از «ادیکت ادو پارفیوم» در سال ۲۰۱۲ رونمایی کرد. این عطر دیور، عطری شرقی‌ گل‌فام و باطراوت است. خالق این عطر نت نارنگی ماندارین سیسیلی را در نت‌های آغازین، ‌ روایح یاس رازقی و بهارنارنج تونسی را در نت‌های میانی و روایح وانیل و چوب صندل را در نت‌های پایه قرار داده است. خرید عطر دیور ادیکت ادو تولیت به بانوان جوان دوست دار عطرهای شرقی گلی برند دیور توصیه می شود.

دیگر مقالات پیشنهادی